Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både og. :p

Neida, jeg har vel hele tre singleter. En for å male i, en for å trene i og en for å slaske i.

Og når jeg tar bilder, tar jeg alltid en drøss i slengen for å ha noe å gå på. Mye enklere.

Dette er ikke lenge.... jeg kunne tydeligvis sovet enda lengre, for skolen er visst ikke åpen i dag :hmm:

Jeg var helt sikker på at det var åpent i dag...

Jeg sovna tidlig. :p

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg våknet i total panikk på en søndag morgen kl 08, reiv på meg klær og sprang ned på skolen til låste dører..synes det var litt merkelig at det ikke var biler på parkeringsplassen. Jeg hadde hybel sånn 500 meter unna skolen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det snør ute. :|

Så med andre ord skal jeg låse meg inne på rommet mitt i dag og ikke gå ut, og om strømmen forsvinner, klarer jeg meg, for jeg har 4 liter vann, en pose kamferdrops, noen hundre telys, drøssevis med bøker og en batteridrevet kassettspiller når mobil og MP3-spiller går tom for batteri.

Lenke til kommentar

Så med andre ord skal jeg låse meg inne på rommet mitt i dag og ikke gå ut, og om strømmen forsvinner, klarer jeg meg, for jeg har 4 liter vann, en pose kamferdrops, noen hundre telys, drøssevis med bøker og en batteridrevet kassettspiller når mobil og MP3-spiller går tom for batteri.

Jeg er interessert i og høre hvor du bor hen.

Hos meg er det ikke i nærheten i og snø.

Jeg bor i Østfold.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i og høre hvor du bor hen.

Hos meg er det ikke i nærheten i og snø.

Jeg bor i Østfold.

Jeg bor i Orkdal, 4-5 mil sørvest for Trondhjem, og jeg hadde håpet på at sneen skulle holde seg borte til i alle fall 23. desember.

Og det så jo ut som det skulle bli sånn også, det var varmt ute, blåste fælt og regnet. Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle våkne til 10-15 cm sne. :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...