Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Dritt-hjerne :p Jeg skulle møte noen på en restaurant eller noe, eneste måten å komme seg frem på var å svømme rundt og holde seg fast til en pute i vannet. Så skulle jeg be om tilgivelse for noe, og jeg ble tilgitt og så bgyde det seg så bra opp og så våkner jeg :(

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jaha? Hva skjer i de drømmene? Drømte og at jeg og Lars var smarte nok til å snike oss vekk fra de andre vi var med på restauranten og ha oss et sted, når venninna mi kommer for å etterlyse oss så sa jeg bare "Lars er naken!" som om det skulle skremme henne langt vekk :p

Lenke til kommentar
En dude i klassen har ungen sin i steinerskolen, og han sier at det er veldig forskjellige folk som har barna sine der.

Det er de som er totalt hippier og de som møter opp i foreldremåte i dress og stresskoffert.

 

Stemmer ganske godt det.

Er nok en smule flere foreldre som er litt "alternative" sammenligna med vanlige offentlige skoler, men langt i fra flertallet.

 

Jeg trivdes i hvertfall veldig godt, og har blitt en noenlunde normal person.

 

E: Aaah, digger Terkel i knipe!! Må legge til at ingen av mine lærere var gale morderere da, heldigvis. Men den ballen han driver og kaster rundt er standard Steiner, det skal han ha.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...