Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Å dra på Ikea uansett hvor mange timers søvn er grøss. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 ikea er gøy da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Typisk å bli vekka akkurat når man har dødsdigg drøm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hjernen din gir deg verdens beste drøm, og når den står på kanten til verdens beste avslutning, så setter den drømmen på pause til du våkner. Derfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Dritt-hjerne Jeg skulle møte noen på en restaurant eller noe, eneste måten å komme seg frem på var å svømme rundt og holde seg fast til en pute i vannet. Så skulle jeg be om tilgivelse for noe, og jeg ble tilgitt og så bgyde det seg så bra opp og så våkner jeg Endret 26. november 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Drømmer vanligvis om jenter jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jaha? Hva skjer i de drømmene? Drømte og at jeg og Lars var smarte nok til å snike oss vekk fra de andre vi var med på restauranten og ha oss et sted, når venninna mi kommer for å etterlyse oss så sa jeg bare "Lars er naken!" som om det skulle skremme henne langt vekk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva som skjer? Nei, det husker jeg ikke nå. Jeg bare at når jeg våkner, var det noe jeg så veldig mye frem til. Så går det to-tre minutter så har jeg glemt det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dritthelg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Julemarked? oO Steinerns julemarked, årlig tradisjon Aldri hørt om. In other words ... Søss sitter i Milano med knekt bein. o_O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Steinerskolen har jo julemarked hvert år ^^ Kjempekoselig var det, møtte ei gammel venninne fra barneskolen og. Hvordan klarte hun det? Endret 26. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ikke verst. Jeg har egentlig relativt få kunnskaper om Steinerskolen generelt. Høye hæler + alkohol. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Steinerskolen er for hippies & assholes. Hjelper om du er begge deler. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Folk som snakker dritt om Steinerskolen vet i 90% av tilfellene ikke en skit om den, men har fått med seg at det er kult å være negativt innretta 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En dude i klassen har ungen sin i steinerskolen, og han sier at det er veldig forskjellige folk som har barna sine der. Det er de som er totalt hippier og de som møter opp i foreldremåte i dress og stresskoffert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Alt jeg vet om Steinerskolen har jeg lært fra "Terkel i knipe". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) En dude i klassen har ungen sin i steinerskolen, og han sier at det er veldig forskjellige folk som har barna sine der.Det er de som er totalt hippier og de som møter opp i foreldremåte i dress og stresskoffert. Stemmer ganske godt det. Er nok en smule flere foreldre som er litt "alternative" sammenligna med vanlige offentlige skoler, men langt i fra flertallet. Jeg trivdes i hvertfall veldig godt, og har blitt en noenlunde normal person. E: Aaah, digger Terkel i knipe!! Må legge til at ingen av mine lærere var gale morderere da, heldigvis. Men den ballen han driver og kaster rundt er standard Steiner, det skal han ha. Endret 26. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forøvrig så er det verste med ny mobil å fylle den opp med musikk. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Husker når det kom steinerskole i området her for en 5-6 år siden når jeg begynte på førsteklasse på videregående. Bussen til skolen kjørte forbi denne såkalte steinerskolen. Alle lurte på om dette var en skole som samlet norges rarest kledde elever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg