Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 For å gå litt i fremtiden her. *skal ut og nyte en røyk* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg føler at dette ble litt poengløst. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *Nyte sjømannslivetl* Du er ikke på sjøen nå, tard. Kibs: Nei:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *føler dette ble litt poengløst* *nyter colaen sin* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *Nyte sjømannslivetl* Du er ikke på sjøen nå, tard. Wæ. du skulle bare ha visst. WÆ. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *nyter colaen sin* *ødelegger colaen til Bekki med en -smiley* Sååådeh. Skjer det noe for noen denne uka? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sååådeh. Skjer det noe for noen denne uka? Jeg reiser til Sandvika på Onsdag, og Oslo på lørdag ^^ Hve med du da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg reiser til Sandvika på Onsdag, og Oslo på lørdag ^^ Hve med du da? Ståkuke for russen, som jeg vurderer å skippe, og så får jeg besøk på fredag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ståkuke for russen, som jeg vurderer å skippe, og så får jeg besøk på fredag. Høres phun ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sååådeh. Skjer det noe for noen denne uka? Jeg har eksamen i INF180: Design av brukergrensesnitt på tirsdag og eksamen i MMT105: Internettprogrammering på torsdag. På lørdag skal jeg først på klassefest og så Bertine Zetlitz-konsert, på søndag skal jeg hjem. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres phun ut Besøk er phun, ja. Ståkuke er jeg mer skeptisk til. Kle seg ut... eeeh.. ja.. =/ Jeg har eksamen i INF180: Design av brukergrensesnitt på tirsdag og eksamen i MMT105: Internettprogrammering på torsdag. På lørdag skal jeg først på klassefest og så Bertine Zetlitz-konsert, på søndag skal jeg hjem. Aka: En travel uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg