""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Å runke til lyden av et Pink Floyd-album. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Oh, i accidentally Wacken 2012-billett Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg hører på Animal Collective imens jeg dehydrerer........ :new_woot: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Åhoi, nå blåser det ute! Kanskje jeg ikke skal ta meg en nattlig gåtur likevel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så deilig med den Pink Floyd-montasjen. Akkurat det jeg trengte etter en lang og kjip dag på jobb Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det noen adobe-programmer som kan hjelpe meg å konvertere fra .mp3 til cd-format? (Til cd-spiller) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Han whiner på skype om hvorfor han ble bannet? Lol. Han sa at jeg skulle si at han selv ville ha lengre ban. Er det noen adobe-programmer som kan hjelpe meg å konvertere fra .mp3 til cd-format? (Til cd-spiller) Tror kanskje Adobe Audition kan dette, men har ikke testet selv. http://www.ehow.com/how_7296344_master-cds-adobe-audition-3.html Endret 26. november 2011 av Occi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Åhoi, nå blåser det ute! Kanskje jeg ikke skal ta meg en nattlig gåtur likevel. Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! (Samt at den eneste dugelige buksa jeg har for slikt vær er gjennomvåt.) Så deilig med den Pink Floyd-montasjen. Akkurat det jeg trengte etter en lang og kjip dag på jobb Ikke sant? Nå blir det snart å sovne mens jeg nyter "Live in Pompeii". e: Man skulle vært tilbake på Steinkjer. Han kisen her har bølgebasseng i stedet for plen. Endret 26. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! Men skal egentlig ikke opp for seint sjøl heller, må få prøvd å få gjort litt arbeid jeg drar på julemarked Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er nok Bangkok gitt. Og nå skal jeg i dyreparken. Hehehhee. God stemning. Ble ET PAR gintonics på overflyvningen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg skal åpne meg opp for deg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skarve tre timer med søvn i natt. Vrææææææl. Skulle ønske jeg var velsignet med et noe enklere sinn. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det noen adobe-programmer som kan hjelpe meg å konvertere fra .mp3 til cd-format? (Til cd-spiller) Tror kanskje Adobe Audition kan dette, men har ikke testet selv. http://www.ehow.com/how_7296344_master-cds-adobe-audition-3.html[/size] Mnjaa... Jeg fant ikke ut hvordan, der, iallfall... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! Men skal egentlig ikke opp for seint sjøl heller, må få prøvd å få gjort litt arbeid jeg drar på julemarked Julemarked? oO Jeg har blitt spurt om jeg vil være med til Trondhjem i dag. Vil jeg det, eller skal jeg bare leke med ny telefon i stedet? Jeg burde vel ikke, siden pengene mine bare vil forsvinne på Outland og Platekompaniet, samt Familien, men samtidig har jeg ikke vært i Trondhjem på ukesvis og det er nada å gjøre i Orkdal unntatt å drømme om en bedre fremtid. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Julemarked? oO Steinerns julemarked, årlig tradisjon Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kose seg med Manilla Road og vurdere butikktur. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! Men skal egentlig ikke opp for seint sjøl heller, må få prøvd å få gjort litt arbeid jeg drar på julemarked Julemarked? oO Jeg har blitt spurt om jeg vil være med til Trondhjem i dag. Vil jeg det, eller skal jeg bare leke med ny telefon i stedet? Jeg burde vel ikke, siden pengene mine bare vil forsvinne på Outland og Platekompaniet, samt Familien, men samtidig har jeg ikke vært i Trondhjem på ukesvis og det er nada å gjøre i Orkdal unntatt å drømme om en bedre fremtid. Jeg har hørt rykter om at man også kan velge å bli voldtatt på sjarken, for så å skrive en bok om det. ------------- Blæ, å bli dratt opp for å skifte dekk på bilen og dra på Ikea etter 4,5 timers søvn... MJEEEE > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg