Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhoi, nå blåser det ute! Kanskje jeg ikke skal ta meg en nattlig gåtur likevel.

Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det! :D

Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! :D

(Samt at den eneste dugelige buksa jeg har for slikt vær er gjennomvåt.)

Så deilig med den Pink Floyd-montasjen. Akkurat det jeg trengte etter en lang og kjip dag på jobb :love:

Ikke sant?

Nå blir det snart å sovne mens jeg nyter "Live in Pompeii".

e: Man skulle vært tilbake på Steinkjer. Han kisen her har bølgebasseng i stedet for plen. :D

385012_10150381788451471_637066470_8699654_1241936335_n.jpg

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg hadde en for noen timer siden, herlig! Og hadde jeg ikke skullet opp tidlig i morgen, skulle jeg tatt en ny en nå, for nå blåser og regner det enda mer! :D

Men skal egentlig ikke opp for seint sjøl heller, må få prøvd å få gjort litt arbeid jeg drar på julemarked :D

Lenke til kommentar

Men skal egentlig ikke opp for seint sjøl heller, må få prøvd å få gjort litt arbeid jeg drar på julemarked :D

Julemarked? oO

Jeg har blitt spurt om jeg vil være med til Trondhjem i dag. Vil jeg det, eller skal jeg bare leke med ny telefon i stedet? Jeg burde vel ikke, siden pengene mine bare vil forsvinne på Outland og Platekompaniet, samt Familien, men samtidig har jeg ikke vært i Trondhjem på ukesvis og det er nada å gjøre i Orkdal unntatt å drømme om en bedre fremtid. :p

Lenke til kommentar

Julemarked? oO

Jeg har blitt spurt om jeg vil være med til Trondhjem i dag. Vil jeg det, eller skal jeg bare leke med ny telefon i stedet? Jeg burde vel ikke, siden pengene mine bare vil forsvinne på Outland og Platekompaniet, samt Familien, men samtidig har jeg ikke vært i Trondhjem på ukesvis og det er nada å gjøre i Orkdal unntatt å drømme om en bedre fremtid. :p

Jeg har hørt rykter om at man også kan velge å bli voldtatt på sjarken, for så å skrive en bok om det.

-------------

Blæ, å bli dratt opp for å skifte dekk på bilen og dra på Ikea etter 4,5 timers søvn... MJEEEE >:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...