Nstin Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor er dere så sinte på navklienter egentlig? Forskjell på navklienter. Jeg er sur på snylterene, de som er arbeidsføre men bare ikke gidder. De har jeg null respekt for, og de fortjener alle de økonomiske problemene de får. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 To ting: 1. Er du helt sikker på at det er en mann? 2. Populær hos jentene? Snakker vi ladyboys? Ja. Populær hos jentene, ja. Sikkert noen ladyboys og. Fansen består sikkert av noe sånt som 95% jenter, 4,9% gutter og 0,1% ladyboys. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ja. Populær hos jentene, ja. Sikkert noen ladyboys og. Fansen består sikkert av noe sånt som 95% jenter, 4,9% gutter og 0,1% ladyboys. Så h*n er koreas svar på Bieber? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Så h*n er koreas svar på Bieber? Meh, egentlig ikke. Gjelder vel majoriteten av de virkelig populære artistene i både Korea og Japan. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor er dere så sinte på navklienter egentlig? Fordi jeg ikke vil at skattepengene mine skal gå rett ned i lommene til folk som ikke GIDDER å jobbe. Er det en gyldig grunn til at de ikke jobber, blir det en annen sak. Derfor jeg bruker ordet trygdesnylter, og ikke navklienter som du bruker. Som også er 2 helt forskjellige kategorier. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er teit å ha blogg ikkesant? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor er dere så sinte på navklienter egentlig? Det systemet vi har i Norge for dette, synes jeg er kjempefint, og jeg er glad for at vi har det. Desverre utnytter noen det, men vi må ikke dra alle over en kam. Vi kan være like sure på alle som jobber svart, som de som snylter. Det er teit å ha blogg ikkesant? næsj pæsj potetstæsj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bah! Hva skal til for å få litt Berit inn hit? Må jeg danse naken rundt ute, dynket i blod fra ei nyofra geit og mjød? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Prøv. Det kan sikkert ikke skade. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Angående NAV, så er det en tragedie fra begynnelse til slutt, man må være frisk for å få penger der ifra(les: snylte) mens viss man faktisk er syk så orker man ikke å ta kampen mot NAV. NAV er naturlig nok vanskelige fordi det er så mange som snylter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er teit å ha blogg ikkesant? Jeg har blogg. Men så er jeg ganske teit og da. Bah! Hva skal til for å få litt Berit inn hit? Må jeg danse naken rundt ute, dynket i blod fra ei nyofra geit og mjød? Hu Berit har begynt å vise seg frem litt her i hvertfall, så er vel ikke lenge til du merker'a heller! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er ikke teit å ha blogg. Men det er teit å skrive meningsløse ting på bloggen sin. Det er teitere å faktisk lese teite blogger da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er ikke teit å ha blogg. Men det er teit å skrive meningsløse ting på bloggen sin. Det er teitere å faktisk lese teite blogger da. *går nøye gjennom alle innleggene mine for å lure inn litt mening her og der* Nå er bloggen min kul Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er teit å ha blogg ikkesant? Nah. sjøl jeg har blogg. tenk deg det a... JEG! er jeg teit? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Meh... vi får vel lage en blogg etterhvert da. Har ellerede materiale og idèer for ihvertfall et par mnd. verdt liggende. Kan tenke meg at innen jeg klarer å lage en blogg burde jeg vel nesten ha materiale nok for et år eller to fremover Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 jeg bare poster tegninger, malerier og animasjoner på min så greit sånn sett. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det blir nok ikke noen teit blogg der jeg skriver om hva jeg gjør hver dag, og hva jeg har på meg akkurat Men spørsmålet er om ikke markedet for min type blogg kanskje er mettet? Selv om jeg selv ikke finner "den perfeke bloggen" for min del... Har du noe trafikk da Shikaru? Jeg vet jeg har vært innom et par ganger ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og jeg har fullt av blogger, fast overbevist om at ingen leser dem, men der poster jeg dikt, random rants, bilder jeg har tatt, ting jeg liker og anbefaler, skriver om turer og ting jeg har vært med på og ting som jeg bare må få ut. Jeg har én fast leser som jeg vet om, ei som kommer innom og kommenterer nå og da, og søstrene mine når jeg har kommentert nok på bloggene deres. Jeg skriver hovedsaklig for meg selv og ikke for leserne og jeg oppdaterer rimelig sporadisk. Det er ikke teit å ha blogg. Men det er teit å skrive meningsløse ting på bloggen sin. Det er teitere å faktisk lese teite blogger da. *går nøye gjennom alle innleggene mine for å lure inn litt mening her og der* Nå er bloggen min kul Det har den da alltid vært. Kul musikk i alle fall. Oh well, jeg har vært ute og lekt med Berit og snakket om fyllehistorier og fester. Skøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg