""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Meh. Kun G-Dragon - Heartbreaker som gjelder. Alt annet suger, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Meh. Kun G-Dragon - Heartbreaker som gjelder. Alt annet suger, har jeg funnet ut. Men igjen, du har åpenbart droppa langt mer LSD enn anbefalt dose. edit: Og når du leser refrenget jeg postet må du nesten se for deg denne fyren synge det. Om ikke misser du halve poenget. Endret 25. november 2011 av Nyhus 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 God aften. Endelig hjemme etter kveldsforelesning. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er genetisk begavet med evnen å ignorere asiatere med homo/emo/homoemopreg. Derfor har jeg ingen sjanse til å forstå poenget med bildet ditt. Derfor svarer jeg kun: 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er genetisk begavet med evnen å ignorere asiatere med homo/emo/homoemopreg. Nå er du bare slem. Mannen er langt mindre homo og emo enn gutta i Wolf. Kwon Ji Yong er en ekte mannemann. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg er genetisk begavet med evnen å ignorere asiatere med homo/emo/homoemopreg. Nå er du bare slem. Mannen er langt mindre homo og emo enn gutta i Wolf. Kwon Ji Yong er en ekte mannemann. Pft, det finnes da ikke noe mer heterofilt enn hårete mannfolk med fete gitarer og enda fetere gitarriff. edit: jeg skal tilstå at Niklas Stålvind ser en det er fult lov å sette spørsmålstegn ved, men mannen kan både synge og spille gitar som en gud - så hvorfor bry seg? :---D Endret 25. november 2011 av Nyhus 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ingen har bedre falsk-ekte hår enn Karl Logan. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Pft, det finnes da ikke noe mer heterofilt enn hårete mannfolk med fete gitarer og enda fetere gitarriff. Fete gitarer? Virkelig? Jeg håper det var tull. De er jo helt forferdelige. Se heller på dette: Dette er fett, ikke de feminine Wolf-gutta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hva får en til å tro at gitarer og tatoveringer gjør en mann mer heterofil, enn en blond asiater? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fete gitarer? Virkelig? Jeg håper det var tull. De er jo helt forferdelige. Se heller på dette: Dette er fett, ikke de feminine Wolf-gutta. Oi.. jeg er enig med deg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hva får en til å tro at gitarer og tatoveringer gjør en mann mer heterofil, enn en blond asiater? At de er gift med kvinnfolk gjør at man tror de er mer heterofile enn en homofil asiater. Necrosodomic Proctólogo: Joda, dine er fetere, men det gjør ikke en fet axe noe mindre fet. Gitarene må nesten passe stilen og imaget også. Endret 25. november 2011 av Nyhus Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da må jeg nesten spørre, hva gjør at asiateren er homofil? 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da må jeg nesten spørre, hva gjør at asiateren er homofil? Alt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Enhver mann som er populær hos jentene er homofil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Enhver mann som er populær hos jentene er homofil. Meget godt poeng mister. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Homofober hele gjengen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Homofile er fæle mennesker. Det gjelder forsåvidt resten av menneskerasen også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Enhver mann som er populær hos jentene er homofil. To ting: 1. Er du helt sikker på at det er en mann? 2. Populær hos jentene? Snakker vi ladyboys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg