Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du får mer enn jeg har lov til å få i lån. Jeg tror grunnen er at du er lat. Jeg har ikke fått mer enn du har fått i lån. Siden du nå går over til person kan jeg jo si at jeg er i arbeid nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvor mye får man i dagpenger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Husker ikke helt satsene. Ca 8000 mnd. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 7500/mnd som student. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du bare hopper over semesterstipende som er ganske mye større nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nei. Jeg får utlånt ~90.000 i året (hvor 60% skal betales tilbake, så det er ikke "gratis penger"). Det er alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sånn er livet. Ikke noe poeng i og sitte å sammenligne stipend med navutbetalinger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Men du tør allikevel å sammenligne de to? Spenstig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bryr meg da ikke, er jo du som sitter og er bitter over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Åh, dere turtelduer får jo aldri nok av hverandre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg bryr meg da ikke, er jo du som sitter og er bitter over det. Jeg gidder ikke bruke mye energi på det, men jeg hadde aldri klart å leve med å være et av samfunnets absolutt kjipeste folk. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dette er gull. x2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg gidder ikke bruke mye energi på det, men jeg hadde aldri klart å leve med å være et av samfunnets absolutt kjipeste folk. Herregud. Forhåndsdømmende mennesker er det verste som er. Idiotisk uttalelse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er forhåndsdømmende å dømme forhåndsdømmende, uten at jeg skal gå videre ned den stien. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg gidder ikke bruke mye energi på det, men jeg hadde aldri klart å leve med å være et av samfunnets absolutt kjipeste folk. Well said. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har mye bedre råd nå som jeg får arbeidsavklaringspenger fra NAV enn da jeg var student. 14800 kr i måneden mot 7200 kr i måneden passer meg rimelig bra. Og jeg gjør ca det samme, bare at utelivet her jeg bor er ikke-eksisterende, så jeg er ikke på fylla 3 ganger i uka lenger. Derfor har jeg mer penger å spare slik at jeg kan flytte ut igjen snart. Da skal jeg få kjapt internett, lage burritosen slik jeg foretrekker den, samt for håpentligvis få jobbe på kontor. I verste fall bli bud eller noe. Snakka med kjørelærer i sted og skal visstnok få begynt med kjøretimer i desember. Woo! Dette går min vei! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er på jobb, snart halve dagen gått. Jobb igjen på søndag, blir andre helga på rad med kun en fridag. Sånn er det med to jobber! Hater virkelig navsnyltere! Det er noe jeg misliker så utrolig sterkt. Skaff dere en jobb jævla tapere Må du ha to jobber? Åssen jobber er det? Det er ikke alle som orker deltids drittjobber når du har passert en viss alder. Hater servicejobber og drittjobber. Jeg jobber på et utelager og kjører manitou, styrer dagen selv, ingen sjefer som maser. Og andre jobben er for et firma som driver med jernbanen. Begynte der som sjåfør, leverte biler og lastebiler til der de skulle brukes i Norge og Sverige og tok fly hjem igjen, i helger og ferier. Nå får jeg gratis kurs og utdanning der så jeg kan jobbe på selve jernbanen også. Da kan jeg jobbe enda mer. Trenger ikke to jobber, men vil ha det. For å sikre fremtiden, Skaffe meg bred kompentanse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Følgende må være det feteste refrenget noen gang laget: Well I´m a dog and I feel dirtyI´m a dog and I feel dirty I´m so dirty, baby I´m all dirty and I feel like a dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg