Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg klarte nettopp å snuble innom en video med Jeremy Irons som synger en sang fra My Fair Lady Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Okei, hvor stor skade kan man gjøre på verden på en langhelg. Jeg har fri helt til tirsdag, og nå på torsdag kveld etter at helgeturen til en hytte ble avlyst (pga. en dust av en kamerat, men det er en annen historie), så må jeg finne på noe. Jeg kan vel ikke la en tapt inntekt og min eneste frihelg frem til januar gå til spille? Noen forslag? Du kan varme føttene mine Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvem faen ligger å puler på dama si til klokken halv 5 på kvisten når du skal på jobb? Jeg gjør det:P klarte ikke å la være! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har noen sett Bundy i dag? Ja, han er på skype. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Heeeelvete. Hvorfor har jeg brukt to timer for å se på QI-klipp! Ack! Får legge meg... ... etter neste klipp... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Akkurat sett The Fountain. Syk film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) I dad har jeg sett Bakjwi igjen. Gull, noe som sier seg selv med tanke på at det er en Chan-wook Park-film. Og Kang-ho Song er uten tvil en av de absolutt beste skuespillerne de siste 10-15 årene. Herlighet for en herlig mann! Kan jo også legge til at det er en av de bedre filmene innenfor sin sjanger. Endret 25. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 I dad har jeg sett Bakjwi igjen. Gull, noe som sier seg selv med tanke på at det er en Chan-wook Park-film. Og Kang-ho Song er uten tvil en av de absolutt beste skuespillerne de siste 10-15 årene. Herlighet for en herlig mann! 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Han whiner på skype om hvorfor han ble bannet? Lol. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Åh... Rammstein - Ein Lied. Jeg må jo komme meg på konserten i vinter :'] Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Den ene "bannetråden" er herlig klein. Fy faen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Merkelig følelse dette å våkne uthvilt klokken 8 om morgenen. Kan ikke huske å ha hatt denne følelsen på noen år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Den ene "bannetråden" er herlig klein. Fy faen! Tenker du på bannetråden hvor kjærestepar og lignende sitter og flørteprater? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tenker du på bannetråden hvor kjærestepar og lignende sitter og flørteprater? Ja. De tar jo helt av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Prøvde å få den stengt og opprette en skikkelig bannetråd med regler igjen, men var noen som sutret nok til å åpne den igjen. De bryter jo trådens regler i hytt og gevær. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 For min del er det jo latterlig god underholdning, så det er helt greit for min del. Synes at den opprinnelige tråden er ganske kjip uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Den ene "bannetråden" er herlig klein. Fy faen! Tenker du på bannetråden hvor kjærestepar og lignende sitter og flørteprater? Som i all hovedsak består av Vida og Latias? Pizza og te gjør seg til sen frokost. Nå er det bare og vente på at det skal tikke inn en hentelapp et sted om at jeg kan komme og hente den nye telefonen min. Endret 25. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dressen er på, skal ut å fly. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Najs. Her går det i t-skjorte, hullete joggebukse og elgdamle, strikka ulltøfler mens Pink Floyd dundres / nytes og jeg venter på svar fra kjørelæreren hvor vidt jeg egentlig trenger mørkekjøringsdemo eller ei. Det virker rimelig meningsløst. Pluss et nikotinsug fra helvete. Jeg er så evig frista til å bare ta en pris. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Må si at "Captain America: The First Avenger" var overraskende bra. http://www.youtube.com/watch?v=09MTDBb8qro&feature=share Winning. Endret 25. november 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg