Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nytt på Nytt har tatt mye fra QI-konseptet. I nytt på nytt skal de jo helst ikke komme med det Riktige svaret umiddelbart, det er jo kjedelig. Men sitte og resonnere og komme med masse tullesvar så det blir artig å se på også. Det er ikke en quiz-konkurranse. I QI får de umiddelbart minuspoeng hvis de svarer det åpenlyst riktige svaret med en gang.

Stephen Fry er selvsagt i en helt egen klasse som programleder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, hvor stor skade kan man gjøre på verden på en langhelg.

Jeg har fri helt til tirsdag, og nå på torsdag kveld etter at helgeturen til en hytte ble avlyst (pga. en dust av en kamerat, men det er en annen historie), så må jeg finne på noe.

Jeg kan vel ikke la en tapt inntekt og min eneste frihelg frem til januar gå til spille?

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Okei, hvor stor skade kan man gjøre på verden på en langhelg.

Jeg har fri helt til tirsdag, og nå på torsdag kveld etter at helgeturen til en hytte ble avlyst (pga. en dust av en kamerat, men det er en annen historie), så må jeg finne på noe.

Jeg kan vel ikke la en tapt inntekt og min eneste frihelg frem til januar gå til spille?

Noen forslag?

Kjøp deg et par kasser med Pinaplle Breezer få på dressen, gi faen, hipp og la det gå som det går. Kommer til å bli din beste helg ever.

Lenke til kommentar

Ahh:D for en dag! Eller dag to! I går, drittdag på jobb, andre 11 timersdagen på rad, som er kjempe bra. Men sov lite natta før og amma natta før det igjen. Starta dagen med å kutte hånda på 3 steder, så ille at jeg måtte platstre og teipa hånda for å slutte blødningen. Men, dagen ble helt ok likevel. Selvom å kjøre manitou med en bandasjer hånd er litt uggent.

Etter jobb rett til ei jeg driver på med, rett i dusjen og så i sofaen med henne. Hu gikk rett på sak og sugde meg tom! Hele pakka, bj, hj, tok tilogmed pungen i munn! Og svelget alt sammen. Pulte et par ganger til den kvelden, holdt på til halv 5 på natta.

Jobb i dag tidlig, opp kl halv 9, 4 timer søvn, 3dje dagen på rad. Var på jobb rett før 10. Masse å gjøre! Hive seg i manitouen, og vips er kl 13. Frokost! Energien er på maks, merkelig hvordan å jobbe i høyt tempo får meg så pumpa og gira. Etter 14 møte så gikk dagen fortsatt fort til kl 18, bare en 8 timers dag denne gangen.

Dro hjem til hu jenta igjen<3 der står middagen klar, deilig! Spiser meg god og mett. Så står vi å snakker på kjøkkenbenken og jeg klarer ikke å la vær å tafse på rompa hennes. Jeg veit jeg burde dusja først, for jeg blir drit kåt. Men jeg kan vente, jeg skal slikke henne, nei jeg må slikke henne! En 20 minutter går og hu kommer som et jævla tog på speed! Deilig!

Nå sitter jeg på dass og skal snart i dusjen, så skal vi vel slappe av og ha masse sex.

Hva skjer med dere? :)

BTW, det finnes en gledesutbruddtråd her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...