Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dessuten er Hans mye morsommere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Robert Stoltenberg er også homse. Go for it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nå er det ca tja, fire år siden jeg var syk tro? - husker ikke... Dersom jeg er syk skal det mye mer enn en forkjølelse til for å være borte fra skolen, og flyllesyke er ikke en sykdom!! Kommer an på fyllesyka. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dessuten er Hans mye morsommere. Recognize. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Robert Stoltenberg er vel egentlig bifil. Datet blandt annet Sturla Berg-Johansen og Jan Thomas for å nevne noen menn. Når det gjelder kvinner er han ikke så nøye. Senest forrige måned ble han observert sammen med Siv Jensen. Han har også en fel litt mer ubehageluge rykter hengende over seg, men vil ikke komme med de her. Edit: Poster via mobben. så blir litt skrivefeil. Endret 24. november 2011 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Robert Stoltenberg er vel egentlig bifil. Datet blandt annet Sturla Berg-Johansen og Jan Thomas for å nevne noen menn. Når det gjelder kvinner er han ikke så nøye. Senest forrige måned ble han observert sammen med Siv Jensen. Han har også en fel litt mer ubehageluge rykter hengende over seg, men vil ikke komme med de her. Edit: Poster via mobben. så blir litt skrivefeil. Har han datet Jan Thomas vil jeg ikke ikke si han er så nøye med mannfolka heller. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Finner knapt kjekkere mann da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jan Thomas er herlig, og Mojave er en klassiker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Finner knapt kjekkere mann da. Jeg hadde klart å være en kjekkere mann enn Jan Thomas. Lett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Finner knapt kjekkere mann da. Jeg hadde klart å være en kjekkere mann enn Jan Thomas. Lett. Definitivt. JT er en hoven blei. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Heh. Pappa kommer inn. Vært på kirkekonsert med Hanne Krogh og tre tenorer. Forteller meg at en av tenorene spilte i Seigmen og er interessert i å høre mer av dem, jeg setter på "Rockefeller"-albumet, men før vi har kommet oss inn i første sang, stikker han plutselig av. Helt uten videre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det bare her facebook ikke fungerer? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ahh:D for en dag! Eller dag to! I går, drittdag på jobb, andre 11 timersdagen på rad, som er kjempe bra. Men sov lite natta før og amma natta før det igjen. Starta dagen med å kutte hånda på 3 steder, så ille at jeg måtte platstre og teipa hånda for å slutte blødningen. Men, dagen ble helt ok likevel. Selvom å kjøre manitou med en bandasjer hånd er litt uggent. Etter jobb rett til ei jeg driver på med, rett i dusjen og så i sofaen med henne. Hu gikk rett på sak og sugde meg tom! Hele pakka, bj, hj, tok tilogmed pungen i munn! Og svelget alt sammen. Pulte et par ganger til den kvelden, holdt på til halv 5 på natta. Jobb i dag tidlig, opp kl halv 9, 4 timer søvn, 3dje dagen på rad. Var på jobb rett før 10. Masse å gjøre! Hive seg i manitouen, og vips er kl 13. Frokost! Energien er på maks, merkelig hvordan å jobbe i høyt tempo får meg så pumpa og gira. Etter 14 møte så gikk dagen fortsatt fort til kl 18, bare en 8 timers dag denne gangen. Dro hjem til hu jenta igjen<3 der står middagen klar, deilig! Spiser meg god og mett. Så står vi å snakker på kjøkkenbenken og jeg klarer ikke å la vær å tafse på rompa hennes. Jeg veit jeg burde dusja først, for jeg blir drit kåt. Men jeg kan vente, jeg skal slikke henne, nei jeg må slikke henne! En 20 minutter går og hu kommer som et jævla tog på speed! Deilig! Nå sitter jeg på dass og skal snart i dusjen, så skal vi vel slappe av og ha masse sex. Hva skjer med dere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vil du ha et diplom ellerno? Ut fra dine tidligere "erobringer" utelot du vel å nevne at jenta er 13 år men "voksen for alderen"? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Min helt. Jeg turte ikke spørre. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha:D nei dette er noe annet! Hun er 19 år. Og jeg er stormende forelska i henne og ville egentlig bare skrive det her:) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha:D nei dette er noe annet! Hun er 19 år. Og jeg er stormende forelska i henne og ville egentlig bare skrive det her:) Har DU funnet en i skikkelig alder :O 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvem faen ligger å puler på dama si til klokken halv 5 på kvisten når du skal på jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg