Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøys og tull, senga gjør ofte bare sykdommen værre, siden du ligger og "bader" i din egen svette og bakterier under dyna. Du blir ikke sykere av å ta en tur utendørs, og få byttet ut lufta i leiligheta. I tillegg blir man støl i armer og ryggen av å ligge i senga og lese i timevis.

Jeg ligger bare i senga når jeg skal sove. Uansett hvor forkjøla jeg måtte være. Å være oppreist gjør også at nesa ikke blir så tett.

Lenke til kommentar

Tøys og tull, senga gjør ofte bare sykdommen værre, siden du ligger og "bader" i din egen svette og bakterier under dyna. Du blir ikke sykere av å ta en tur utendørs, og få byttet ut lufta i leiligheta. I tillegg blir man støl i armer og ryggen av å ligge i senga og lese i timevis.

Jeg ligger bare i senga når jeg skal sove. Uansett hvor forkjøla jeg måtte være. Å være oppreist gjør også at nesa ikke blir så tett.

Jaså, interessant.

Jeg tar stort sett forkjølelsene mine før de kommer så langt med chili og sitron (kjerringråd lenge leve :love: ), men er man først sjuk så sier det kanskje seg selv at man ikke blir bedre av å marinere i det.

I stand corrected.

Lenke til kommentar

For meg har det ingen hensikt å ligge og syns dødssynd på meg selv hvis jeg er syk, det er ingen her som kommer og lager mat eller duller med meg no matter what.

Da sitter jeg heller og ser på TV eller spiller noe, hvis ikke øynene renner over bare man ser på noe hvitt, da.

Lenke til kommentar

Er man syk skal man på sykehus. Eller så får man komme seg på jobben.

Ikke hvis man jobber med små barn/skrøpelige eldre/syke, og må holde seg hjemme bare man er forkjøla, for ikke å spre smitten.

Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si til dette.

Du skal si "ja, vi er kjempelike".

• Liker 1
Lenke til kommentar

70 episoder med Radioresepsjonen holder for en helg med 22t i fly tenker jeg.

Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre?

post-189-1103475700_thumb.jpg

Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si til dette.

"Jeg beundrer deg, også, Diskutant :love: "

Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre?

Det eneste som ligner er sveisen, og det er kun på dette bildet Hans har slik sveis.

Dessuten er Hans mye morsommere.

Mnjaa.. Synes han lignet da jeg så en reklame for storbyliv, så er ikke bare sveisen. Synes de ligner ganske mye, jeg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...