Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dårlig butikk. Evt. dårlig av deg å ikke ha grøtris og helmelk og annet liggende. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Trenger litt rask hjelp. sånn lydeffekt, det spilles en sang, så plutselig skjer noe galt og musikken går bort.. sånn platespiller-lydeffekt idet man tar av musikken sort of sånn rask lyd. Hva heter det? Førstemann som svarer får navnet sitt i reklamen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Evt. dårlig av deg å ikke ha grøtris og helmelk og annet liggende. Neinei, kan ikke lage egen mat når jeg er syk, det er for mye forlangt. Da er det mikron sitt ansvar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hmm, ser den. Men er du syk burde du vel ikke farte rundt utendørs på butikken eller surfe på nettet heller? Du burde ligge til sengs med en stor kopp med noe varmt og godt i, og en god bok eller ti. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 70 episoder med Radioresepsjonen holder for en helg med 22t i fly tenker jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tøys og tull, senga gjør ofte bare sykdommen værre, siden du ligger og "bader" i din egen svette og bakterier under dyna. Du blir ikke sykere av å ta en tur utendørs, og få byttet ut lufta i leiligheta. I tillegg blir man støl i armer og ryggen av å ligge i senga og lese i timevis. Jeg ligger bare i senga når jeg skal sove. Uansett hvor forkjøla jeg måtte være. Å være oppreist gjør også at nesa ikke blir så tett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tøys og tull, senga gjør ofte bare sykdommen værre, siden du ligger og "bader" i din egen svette og bakterier under dyna. Du blir ikke sykere av å ta en tur utendørs, og få byttet ut lufta i leiligheta. I tillegg blir man støl i armer og ryggen av å ligge i senga og lese i timevis. Jeg ligger bare i senga når jeg skal sove. Uansett hvor forkjøla jeg måtte være. Å være oppreist gjør også at nesa ikke blir så tett. Jaså, interessant. Jeg tar stort sett forkjølelsene mine før de kommer så langt med chili og sitron (kjerringråd lenge leve ), men er man først sjuk så sier det kanskje seg selv at man ikke blir bedre av å marinere i det. I stand corrected. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Oh well. Jeg er hjemme alene, jeg har 12 kalde pils og Misfits. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Fordi jeg er et ganske sosialt vesen. Har skaffa meg date på bussen jeg Men så er jeg ikke heeelt blottet for sosiale antenner heller, så jeg ser lett hvis du vil være i fred og. Okei. Ville vel egentlig bare vite om hensikten var å få seg litt tilfeldig mannebein. Da hadde det vært greit! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For meg har det ingen hensikt å ligge og syns dødssynd på meg selv hvis jeg er syk, det er ingen her som kommer og lager mat eller duller med meg no matter what. Da sitter jeg heller og ser på TV eller spiller noe, hvis ikke øynene renner over bare man ser på noe hvitt, da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 70 episoder med Radioresepsjonen holder for en helg med 22t i fly tenker jeg. Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre? 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er man syk skal man på sykehus. Eller så får man komme seg på jobben. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke hvis du er så lei jobben din at du bruker enhver mulighet for å være hjemme et par dager. Som en fyr hos oss gjør nesten hver tredje uke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 70 episoder med Radioresepsjonen holder for en helg med 22t i fly tenker jeg. Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre? Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si til dette. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Å være borte fra jobben er drøyt sløvt, med mindre det er snakk om begravelse eller innleggelse på sykehus. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er man syk skal man på sykehus. Eller så får man komme seg på jobben. Ikke hvis man jobber med små barn/skrøpelige eldre/syke, og må holde seg hjemme bare man er forkjøla, for ikke å spre smitten. Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si til dette. Du skal si "ja, vi er kjempelike". 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre? Det eneste som ligner er sveisen, og det er kun på dette bildet Hans har slik sveis. Dessuten er Hans mye morsommere. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nå er det ca tja, fire år siden jeg var syk tro? - husker ikke... Dersom jeg er syk skal det mye mer enn en forkjølelse til for å være borte fra skolen, og flyllesyke er ikke en sykdom!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 70 episoder med Radioresepsjonen holder for en helg med 22t i fly tenker jeg. Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre? Hmm, jeg vet ikke hva jeg skal si til dette. "Jeg beundrer deg, også, Diskutant " Bare jeg som synes at du og Robert Stoltenberg ligner på hverandre? Det eneste som ligner er sveisen, og det er kun på dette bildet Hans har slik sveis. Dessuten er Hans mye morsommere. Mnjaa.. Synes han lignet da jeg så en reklame for storbyliv, så er ikke bare sveisen. Synes de ligner ganske mye, jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg