Stoddart Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har jeg drømt, eller var/er det en tråd her hvor man kunne gi bort maskinvare og andre duppeditter? I såfall, hvor er den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har jeg drømt, eller var/er det en tråd her hvor man kunne gi bort maskinvare og andre duppeditter? I såfall, hvor er den? Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077 Men må innrømme at tråden vi har på intraforumet har mer interresante ting. Men den får ikke dere tilgang til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Syns han burde holdt seg til kunst. Eller yoga. Litt åndelig aggresjonsbehandling, så kunne han satset på forfatterkarriere. Zumba og lavkarbo var det han trengte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nærmeste vi kommer er DJ Adolf. http://www.stormfront.org/forum/t764244/ DJ Adolf ja. Har ikke hørt på ham på lenge. Lurer på om jeg fortsatt har låtene. Imotsetning til alternativene dine, søkte faktisk Hitler seg inn på en kunstskole, men han slapp ikke inn. Derfor drepte han flere millioner mennesker. Liker de ripoff-Disney-bildene hans. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvorfor har ingen kommet med grøt på døra til meg ennå????? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvorfor har ingen kommet med grøt på døra til meg ennå????? Det hadde vært et alternativ om du faktisk bodde i siviliserte strøk, som Oslo. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er ikke noe spesielt overbegeistra for Oslo 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Oslo har landets beste forekomster av kinofilmer, konserter, butikker og meg. Hva er å ikke like med Oslo? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Meh.. Oslo som helhet er rett og slett ikke noen fin by, selv om det er mange fine områder. Det er greit å dra dit hvis det er spesielle konserter o.l. men har ikke lyst å bo der igjen Synes Trondheim er perfekt størrelse, og mange flere åpne folk. Du kan snakke med folk på bussen uten at de ser rart på deg ^^ Endret 24. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Deg. SPEIL! HAHA! Meh.. Oslo som helhet er rett og slett ikke noen fin by, selv om det er mange fine områder. Det er greit å dra dit hvis det er spesielle konserter o.l. men har ikke lyst å bo der igjen Synes Trondheim er perfekt størrelse, og mange flere åpne folk. Du kan snakke med folk på bussen uten at de ser rart på deg ^^ Snakke med folk? Nei uff, det liker vi ikke! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Så om jeg hadde tatt samme buss som deg i Trondheim Hedvig. Er det sjanser for at du helt tilfeldig hadde begynt å bable til meg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei, ikke helt tilfeldig nei. Men hvis det hadde vært stappfullt på bussen, bussjåføren kjørte som et svin, eller noe annet, hadde jeg fint kommentert det hvis du satt ved siden av meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Glad jeg alltid sitter å hører på musikk så jeg slipper sånt mas. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Men deg ville jeg jo ikke snakket til uansett. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det der er jo bare tull og tøys. Selvfølgelig ville du det. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei, ikke helt tilfeldig nei. Men hvis det hadde vært stappfullt på bussen, bussjåføren kjørte som et svin, eller noe annet, hadde jeg fint kommentert det hvis du satt ved siden av meg. Av hvilken hensikt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Fordi jeg er et ganske sosialt vesen. Har skaffa meg date på bussen jeg Men så er jeg ikke heeelt blottet for sosiale antenner heller, så jeg ser lett hvis du vil være i fred og. Endret 24. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg er ikke noe spesielt overbegeistra for Oslo Så jeg er ikke den eneste? Woo! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan går det an at butikken ikke har grøt fra verken Fjordland eller Toro Det er jo det eneste produktet fra begge produsentene som er noe godt. Og sykematen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg