Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Men han holder ikke konserter. Synd, i grunn, han kunne sikkert solgt ut Spektrum. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skulle egentlig på Danko Jones-konsert i dag, men ingen som ville dra med meg. Og nå er jeg jo blitt så dårlig og. Faen, den hadde jeg ordentlig lyst å overvære. KJenner følelsen. Var syk når Mezzoforte og Katzenjammer spilte i Oslo Men han holder ikke konserter. Synd, i grunn, han kunne sikkert solgt ut Spektrum. Pass opp før røykmaskinene hans, tror ikke det er helt sunn røyk som er der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Blir ikke noe røyk på scenen, han var ikke-røyker og vegan hippie. Stol aldri på noen som ikke drikker, som man sier. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Apropos konserter, veit ikke om noen her har hørt om dem, men de kommer til Rockefeller i mars en gang. Steel Panther! Kjøpte billett istad, kommer til å bli et forrykanes show med hard-rock og øl! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Stol aldri på noen som ikke drikker, som man sier. Livets vise ord. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Stol ikke på Slimda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvem faen er Steel Panther? Stol ikke på Slimda? De stoler ikke på meg fordi jeg ikke drikker alkohol til vanlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Stol ikke på Slimda? Nei, det gjør du nok dumt i. Stol ikke på vegans eller hippies heller. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er Hitler og. Hitler-konsert frister mer enn Springsteen, gitt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nærmeste vi kommer er DJ Adolf. http://www.stormfront.org/forum/t764244/ Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvem faen er Steel Panther? Hahaha.. Nei det er ikke akkurat et velkjent band! De spiller vanligvis i Vegas eller i Japan. De ser ut som typiske 80-talls hairmetalere, spiller litt innenfor den sjangeren, men mer mot vanlig hard-rock. Tekstene deres har også en tendens til å være litt på kanten, iblant også ganske barnslige. Jeg synes det er festlig, men kanskje ikke alle som syns det Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Nærmeste vi kommer er DJ Adolf. http://www.stormfront.org/forum/t764244/ Synes gjerne Hitler kunne satset på musikkarriere, da. Hadde blitt spenstig nok. Endret 24. november 2011 av Vida Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Tok meg ikke mange sekundene og forstå at dette er drit og fyren er drit. http://www.youtube.com/watch?v=jdqUZGufGj0&feature=fvst Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 NEUE, NEUE! HEUTE DIE PRÄMIÄREN AUS ADOLF HITLER SPIELE JIMMY HENDRIX V.2.0 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Synes gjerne Hitler kunne satset på musikkarriere, da. Hadde blitt spenstig nok. http://www.youtube.com/watch?v=1MLry6Cn_D4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hahaha.. Nei det er ikke akkurat et velkjent band! De spiller vanligvis i Vegas eller i Japan. De ser ut som typiske 80-talls hairmetalere, spiller litt innenfor den sjangeren, men mer mot vanlig hard-rock. Tekstene deres har også en tendens til å være litt på kanten, iblant også ganske barnslige. Jeg synes det er festlig, men kanskje ikke alle som syns det Aha, syns det bare passet litt dårlig inn med Brucern. Synes gjerne Hitler kunne satset på musikkarriere, da. Hadde blitt spenstig nok. Syns han burde holdt seg til kunst. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Syns han burde holdt seg til kunst. Eller yoga. Litt åndelig aggresjonsbehandling, så kunne han satset på forfatterkarriere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Imotsetning til alternativene dine, søkte faktisk Hitler seg inn på en kunstskole, men han slapp ikke inn. Derfor drepte han flere millioner mennesker. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Nja, tror ikke vi skal konkludere med at avslaget fra kunstskolen var den éne avgjørende faktoren som gjorde Hitler sinnssyk. Endret 24. november 2011 av Vida Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Brukte de ikke bly i malingen på den tida? Ser for meg at han kan ha hatt en tungmetallskade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg