Notelitten Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vel, Kevin, når du er forumpotet så må du opp vettu. Nytter ikke å ligge i bingen hele dagen. Laptop. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Gah, jævlig irr at når man først har en stor musikkspiller, så kan man ikke fylle den helt med musikk, alle de jeg har på over 30 GB nekter å la meg fylle opp den siste GB-en med ledig plass, så på min 64 GB spiller hvor jeg har 59 GB med ledig plass til musikk og film og slikt, så får jeg bare brukt 58 GB. >< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jaha. Du vet altså ikke hva du skal gjøre idag. Annet enn å spille Skyrim og tenke på middag. Og ditt neste problem er hvorfor du får 1GB for lite plass på 64GB mp3-spilleren din. Faen du har et hardt liv, altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja, jeg vet. Jeg tør ikke tenke på hvordan det blir når jeg får ordentlige problemer igjen. Som at jeg ikke klarer å sove natten før jeg skal noe fordi jeg ligger og er nervøs for å forsove meg hele natten. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis jeg legger meg nå får jeg fire timer før jeg må opp igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Do it! Du vet det er verdt det. Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til 1. desember. Da kan jeg endelig ta snørrbremsa. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja men hvis jeg ikke sover blir jeg sikkert veldig bitchy på jobb, og kan ikke nekte for at det ikke er gøy. Hva i all verden er snørrbremsa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Do it! Du vet det er verdt det. Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til 1. desember. Da kan jeg endelig ta snørrbremsa. Mener du ikke bremsespor? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva i all verden er snørrbremsa? Et litt morsomt navn på barten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja men hvis jeg ikke sover blir jeg sikkert veldig bitchy på jobb, og kan ikke nekte for at det ikke er gøy. Hva i all verden er snørrbremsa? Ser den, ser den. Har du et sverd under disken som du kan slå fjortisene med? Barten. Mener du ikke bremsespor? Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg har ikke bremsespor. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei har ikke det, men det var en god ide. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja, jeg er inspirert av Coffee of Doom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 I dag er en av de dagene hvor jeg hater alt og alle. Godt man skal ta seg en frihelg i morgen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja, jeg vet. Jeg tør ikke tenke på hvordan det blir når jeg får ordentlige problemer igjen. Som at jeg ikke klarer å sove natten før jeg skal noe fordi jeg ligger og er nervøs for å forsove meg hele natten. Haha, sånn er jeg og. Det er et rent slit og være i arbeid og hver kveld/natt bekymre seg for over om man forsover seg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Opplever noe liknende selv, har opplevd det kun den siste uken. Våkner gjerne en time senere. Rekker jobb, men får ikke den faste tiden jeg trenger for å gjøre meg klar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Slit med jobb, ass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Alle burde ha en nordlending Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg foretrekker siddiser. Liker dialekten fra Stavanger mye bedre. Sitter nå og venter på ekstremværet og håper at det går bra med huset til bestemor. Ligger rett ved sjøen, dårlig med skjærgård og greier, samt at da jeg var liten, husker jeg høststormer hvor bølgene slo opp mot hageporten og vi fant skjell og tang i hagen når det var over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sjekket yr.no. Ser ikke ut som om det blir noe særlig storm i dag. Lett bris og laber vind. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Gypsy, er du nordlending? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg