Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer på gamlehjem, skal jeg leve livet å drikke breezer dagen lang.

Jeg og søstra mi har en stående avtale. Når vi begge sitter på gamlehjem skal droppe syre sammen. Ingen av oss har prøvd det, men vi skal bli de verste pasientene det sjukehjemmet har sett noen sinne. Med cannabisplanter i garderobeskapet og raveparty i kantina.

Du trenger ikke være gammel for å droppe syre på gamlehjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg kommer på gamlehjem, skal jeg leve livet å drikke breezer dagen lang.

Jeg og søstra mi har en stående avtale. Når vi begge sitter på gamlehjem skal droppe syre sammen. Ingen av oss har prøvd det, men vi skal bli de verste pasientene det sjukehjemmet har sett noen sinne. Med cannabisplanter i garderobeskapet og raveparty i kantina.

Tåler ikke sånt. Går mest i Breezer og VB.

Lenke til kommentar

Han har levd med den i 9 år, altså siden han ble født. Men ja, slangen kan, hvis den velger å gjøre det, spise både barnet og begge foreldrene uten større problemer. Det som er overraskende er at den velger å ikke gjøre det, og har ikke gjort det i de ni årene de har kjent hverandre. :)

Lenke til kommentar

HVORFOR ER JEG VÅKEN NÅ?!

Vi har funnet aberet med å legge seg når man er trett. Å våkne uthvilt 06:10 er forferdelig når jeg ikke har noe annet å gjøre enn å spille Skyrim og å tenke på tilbereding av middag i løpet av dagen. :p

Jeg er også våken nå. Skal ikke på jobb før klokka 15 :cry:

Lenke til kommentar

Ja :( Jeg hadde awesome drøm da.

Så det. Hva handlet den om?

Jeg drømte at jeg var på en episk quest i Skyrim for å finne en modda NES som takla Skyrim og den var gjemt i en hule på nordkysten av en drøss med oppegående, men blinde, falmers uten luktesans som jeg måtte snikmorde for å få tak i nevnte NES. :p

Vel, Kevin, når du er forumpotet så må du opp vettu. Nytter ikke å ligge i bingen hele dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...