Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som kveruleres kan, det skal kveruleres på - numero uno regel i Slimda-universet.

Er jo faen meg dødt her ellers. Må jo skape litt liv og røre!

I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe!

Mye bedre stemning.

Lenke til kommentar

I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe!

Mye bedre stemning.

Tull og tøys. Jeg bryr meg hovedsaklig om meg og mine. Siden "mine" ikke er her, så gjenstår det "Meg" å bry seg om. "Meg" foretrekker diskusjoner, uenigheter og pirking på bagatelldetaljer. Og da fortsetter jeg med det. Men hvorfor skriver du "I stedenfor"? :D

For å skape liv må du ha sex. For å skape røre, må du ha egg.

Sex har man med kvinner, og kvinner har egg. Hva er problemet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye bedre stemning.

Tull og tøys. Jeg bryr meg hovedsaklig om meg og mine. Siden "mine" ikke er her, så gjenstår det "Meg" å bry seg om. "Meg" foretrekker diskusjoner, uenigheter og pirking på bagatelldetaljer. Og da fortsetter jeg med det. Men hvorfor skriver du "I stedenfor"? :D

Fra nå av skal jeg legge inn et par skrivefeil i hvert eneste innlegg. Du kommer til å irritere deg som faen, helt til du en dag ikke greier mer og tar selvmord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...