Shikaru Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 det ekke feil, kevin lasse gjertsen - space cowboy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) det ekke feil, kevin lasse gjertsen - space cowboy Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down Endret 23. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Får frysninger ned gjennom ryggraden av Jonnhy Cash. Han er en legende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Legende vil nå jeg ikke si. a nonhistorical or unverifiable story handed down by tradition from earlier times and popularly accepted as historical. Dyktig musiker derimot var han. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det som kveruleres kan, det skal kveruleres på - numero uno regel i Slimda-universet. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Design the Skyline er legender. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det som kveruleres kan, det skal kveruleres på - numero uno regel i Slimda-universet. Er jo faen meg dødt her ellers. Må jo skape litt liv og røre! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det som kveruleres kan, det skal kveruleres på - numero uno regel i Slimda-universet. Er jo faen meg dødt her ellers. Må jo skape litt liv og røre! I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe! Mye bedre stemning. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det blir fest da. Selv om han faktisk hadde rett i dag. God stemning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er jo faen meg dødt her ellers. Må jo skape litt liv og røre! For å skape liv må du ha sex. For å skape røre, må du ha egg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe! Mye bedre stemning. Tull og tøys. Jeg bryr meg hovedsaklig om meg og mine. Siden "mine" ikke er her, så gjenstår det "Meg" å bry seg om. "Meg" foretrekker diskusjoner, uenigheter og pirking på bagatelldetaljer. Og da fortsetter jeg med det. Men hvorfor skriver du "I stedenfor"? For å skape liv må du ha sex. For å skape røre, må du ha egg. Sex har man med kvinner, og kvinner har egg. Hva er problemet? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fordi sjansen for at du starter å dramme er forsvinnende liten. Villa yo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Villa er brusen over alle bruser! Utenom Brus med Pæresmak eller Brus med Ananassmak. De troner øverst på listen over brus som man tar med i etterlivet, nirvana. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe! Mye bedre stemning. Tull og tøys. Jeg bryr meg hovedsaklig om meg og mine. Siden "mine" ikke er her, så gjenstår det "Meg" å bry seg om. "Meg" foretrekker diskusjoner, uenigheter og pirking på bagatelldetaljer. Og da fortsetter jeg med det. Men hvorfor skriver du "I stedenfor"? Fra nå av skal jeg legge inn et par skrivefeil i hvert eneste innlegg. Du kommer til å irritere deg som faen, helt til du en dag ikke greier mer og tar selvmord. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Act II: Containing an Account of the Misfortunes and Disasters Which Befell Barry Lyndon http://www.youtube.com/watch?v=7C1sgvvftd0 Endret 23. november 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Føler at dette påvirker alle som leser det innlegget der. Folkemord? Edit: mchansern Endret 23. november 2011 av Notelitten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 mMmm. Herlig å bare chille med Pink Floyd og Daft Punk. Tror jaggu meg jeg skal sette meg ned med ei god bok og lese i noen timer i stedet for å spille Skyrim i kveld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 God ide. Bøker. har vært på ikea og kjøpt meg bokhylle nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) I stedenfor å kverulere kan du jo begynne som både meg og Per Sandberg - ta både en, to og tre drammer før man uttaler seg om noe! Mye bedre stemning. Nice. too bad jeg blir sinna og slikt når jeg har tatt noen drammer. Endret 23. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 God kveld i stuene, damer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg