Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Enig!

Du får bli som farmor, hun har minst én radio i hvert rom i hele huset. Og de står alltid på. På P1. Så hu får alltid hørt hva enn som foregår. :p

Haha.:p Må helst ha egen radio på kjøkkenet, stuen og badet. Akkurat nå har jeg ingen. Bare en sånn halveis. Kobler til mp3 spilleren min gjennom høytalerne på stuen, men den går jo fri for strøm hele tida så det nytter ikke.

Fm radio kan være skurrete på telefonene, men at radio via nettet ikke er ok ???

Er heller det at det er så mye styr med det, i forhold til en av og på knapp på radioen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

I begynnelsen likte jeg ikke the big bang theory, men serien vokste på meg etter hvert. Mye bedre enn alle de andre komedieseriene som går. Herregud jeg er dritlei av alle elsker raymond og kongen av queens.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Meh. Ser heller alle 9 sesongene av Seinfeld igjen, igjen, igjen og igjen.

Seinfeld er dølt.

Eg vurderte å dra fram steameren til pappa for å lage meg ein chai latte, så kom eg på at han ikkje har te, og i kvart fall ikkje chai. Woe is me. Jaja, snart middag, i kvart fall. Tacopaaai.

Jeg lager en forenklet versjon der jeg varmer opp melk og lar chal latte teen trekke i melken, også har jeg litt honning oppi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...