Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Goodbye on the toilet you old chocolate! Og gonatt! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I need a dollar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I need a dollar. You love me long time Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 I need a dollar. You love me long time Yes, as long as you'll make me dinner every day and have sex with me velly long time. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Bundy er jo bare 16 år. Jeg er faktisk 15 I'm watching you. Eg veit kor glad du er i å sjå på penisar Bundy, men hald det for deg sjølv. Postet jeg ikke i spoiler? Endret 23. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Bundy er jo bare 16 år. Jeg er faktisk 15 Jasså gitt! Usannheter straffes med utestengelse fra forumet, mener å huske du var 15 år allerede for flere år siden.. ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvorfor er du alltid så koselig Jarmo? Altså seriøst, respect. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jasså gitt! Usannheter straffes med utestengelse fra forumet, mener å huske du var 15 år allerede for flere år siden.. ^^ Jeg var faktisk 9 år for flere år siden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 @Muffinss Tja? Si det, du.. Når man blir kjent med lusa på gangen så er ikke det så vanskelig. Bare hyggelig folk her i huset, stort sett Statistikken viser også til at kun noen få(les promille)som ikke klarer å oppføre seg slik som vi ønsker. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ja ganske herlig å tenke på når du ser hvor ufattelig stort dette forumet faktisk er Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Statistikken viser også til at kun noen få(les promille)som ikke klarer å oppføre seg slik som vi ønsker. Var det et hint? Jeg prøver da å være hyggelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 nei Du hadde rett. Ble sittende med Skyrim til i sted, kombinert med at jeg leser meg gjennom en serie på Nettserier igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Når jeg først blir litt syk blir jeg aldri frisk igjen. Faen så kjipt! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Se til å våkne og bli aktive her da ! Grip Dagen , tror jeg går for 2 flasker rødvin til maten idag . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 nei Du hadde rett. Ble sittende med Skyrim til i sted, kombinert med at jeg leser meg gjennom en serie på Nettserier igjen. Hvem sitter ikke i skyrim? Bundy er jo bare 16 år. Jeg er faktisk 15 Jasså gitt! Usannheter straffes med utestengelse fra forumet, mener å huske du var 15 år allerede for flere år siden.. ^^ Det eneste som irriterer meg, er at du har regga deg før meg :/ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) hehe , dere bør få med dere denne artikkelen der en nordmann får nigeriascam brev, men bestemmer seg for å lure nigeriafolket selv morsom lesing , og bra jobba av fyren. http://www.klikk.no/teknologi/article714602.ece Endret 23. november 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Våkna nettopp av en besynderlig drøm. Drømte at jeg helt uten videre kjørte fra Orkanger til Trondhjem på scooteren min. En søt og original liten sak som gjør maks 40 km/t. Uansett, det pissregner og det er førstkommende kampdag når Viking møter RBK, så hele byen er full av Viking-supportere. Alt fra russ med sine tradisjonelle frakker (med Viking-skjerf og Viking-ting påmalt frakkene sine) til samer i fullt utstyr, bare at i stedet for den tradisjonelle lua, så er det en lue med Viking FKs farger i stedet. Svipper bak Gløshaugen som plutselig har merga med Nidarosdomen og der regner det ikke, i stedet står det flere biler med egyptiske sarkofager der som er funnet inni kirka. Jeg stopper og skriver om fotballsamen på forumet og ser meg selv i third person view hamrende løs på et tastatur i det en melding tikker bokstavelig talt inn fra eteren om at Viking leder 9-0 over RBK, men jeg tolker dette som at de ligger under 1-8, så i sinne og frustrerthet, kjører jeg opp på Byåsen (som plutselig er veldig høy og bratt) og det regner mer enn på en normal, trøndersk sommerdag, og når jeg har kommet så langt opp som jeg kan komme på scooteren (med andre ord når det blir så bratt at det er på rundt 70 graders helling), innser jeg at jeg feiltolka det hele og at Lycantrophe og Necro-brødrene fra diskusjon.no sendte meg på en fåfengt jakt etter det som skulle være en kid som sammen med kompisen bygde en portal som kunne frakte dem rundt omkring. Deres var lilla. Tilfeldigvis stoppet jeg opp ved siden av huset til kiden og møtte ham, men portalen var bare en løgn. Vedkommende spurte om jeg ville prøve å bygge en med ham, men jeg snudde og prøvde å komme meg ned den usannsynlige bratte bakken igjen, mens jeg tenkte på at jeg bygde jo en sort portal for noen år siden, men før jeg kom noe videre i denne besynderlige drømmen, ble jeg vekket av minstesøss og jeg hadde så vondt i hjertet at jeg ikke klarte å snu meg over for å sove videre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 hehe , dere bør få med dere denne artikkelen der en nordmann får nigeriascam brev, men bestemmer seg for å lure nigeriafolket selv morsom lesing , og bra jobba av fyren. http://www.klikk.no/teknologi/article714602.ece Finnes bedre artikler.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 det gjør det alltid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Leste den i går kveld, men gadd ikke tenke noe mer på den og før jeg vet ordet, er den spamma over hele Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg