Abnegation Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dyresex er jo faktisk lov i Norge. Bare hvis dyret ikke lider fysisk eller psykisk som følge av det. Gjør dyret det så faller det inn under paragrafen om dyreplageri. Og hvordan i granskauen skal de finne ut om dyret har lidd psykisk av det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dyresex er jo faktisk lov i Norge. Bare hvis dyret ikke lider fysisk eller psykisk som følge av det. Gjør dyret det så faller det inn under paragrafen om dyreplageri. Og hvordan i granskauen skal de finne ut om dyret har lidd psykisk av det? Nei, det var det da. Hvis hunden/sauen/kuen oppsøker psykolog. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Og hvordan i granskauen skal de finne ut om dyret har lidd psykisk av det?Akkurat det har jeg også lurt på noen ganger. Kanskje de ser på atferden om dyret er stresset eller noe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dyresex er jo faktisk lov i Norge. Bare hvis dyret ikke lider fysisk eller psykisk som følge av det. Gjør dyret det så faller det inn under paragrafen om dyreplageri. Og hvordan i granskauen skal de finne ut om dyret har lidd psykisk av det? True, du kan jo ikke snakke med dyret heller. Eller ta det med til en psykolog. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dette her er en tåpelig diskusjon. Hah! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dette her er en tåpelig diskusjon. Hah! Folk er sikkert veldig takknemlige for ditt konstruktive bidrag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dette her er en tåpelig diskusjon. Hah! Da lurer jeg veldig på hvorfor du poster i denne tåpelige diskusjonen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvem vil ha pandecager og varm chocolade? Jeg har masse igjen ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da lagde jeg meg belgiske vafler. Det var godt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker Forum kafeen men ikke alt mulig tullprat da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvem vil ha pandecager og varm chocolade?Jeg har masse igjen ... *vifte med hånda* I do, I do, I do! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker Forum kafeen men ikke alt mulig tullprat da.Jeg liker tegnsetting. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker Forum kafeen men ikke alt mulig tullprat da. Hva mener du man skal snakke om da? Ting som man snakker om i andre tråder? Og du greier faktisk å skrive "forumkafeen" feil, til tross for at ordet står i overskrifta? Oo Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 I do, I do, I do! Me too^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *gi til PH også* *servere Kibs kakao uten sprit* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *servere Kibs kakao uten sprit* Jeg har ombestemt meg. Bøtt nedpå. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Trenger Amarula til.^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *skjenke Kibs på karskao* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Takk, vennen. Jeg greier faktisk å bli kvalm av vann, atm. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg