Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sorry geir! det vakke meninga å tro at det var så få når det var så mange som 7 tusen! :o

trur det er ca dobbelt der hvor jeg er fra :p

Ikke ypp med Sykkylven, er tross alt plassen som står bak Stresslessen. :love:

Ja, ikke bare bidrar dere til samfunnet med en enormt innavlet dialekt (ref. deg), men dere hjelper også på fedmeproblemet i Norge (dvs. gjør folk feitere). Trenger ikke seng når du har stressless. Kan bare sovne rett etter at du har gulpet i deg restene av bernaisen rett etter gullrekka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En sang om sykkylven? Jøss.

Ja, ikke bare bidrar dere til samfunnet med en enormt innavlet dialekt (ref. deg), men dere hjelper også på fedmeproblemet i Norge (dvs. gjør folk feitere). Trenger ikke seng når du har stressless. Kan bare sovne rett etter at du har gulpet i deg restene av bernaisen rett etter gullrekka.

Norge har ikke et fedmeproblem. Norge har et stygghetsproblem. Flere og flere mennesker er stygge. :tease:

Lenke til kommentar

Tøys. Medium har fortsatt god, saftig smak og rød i midten. Kollegaen din er teit.

Jeg vet. Kollegaen min påstår også at mennesker i vikingens tid var rundt 1.20 høye, og at vikinger hadde horn på hjelmene sine under angrep.

Speaking of food. Skal steke meg pannekaker med sirup til kvelds. Det er lenge siden, det. :love:

Pannekaker med sirup ja. Foretrekker pannekaker med Bacon og sukker.

Ja, Bacon og sukker.

Kollegaen din er litt tett i pappen.

Bacon og sukker er win, men jeg foretrekker dem med bacon, sirup og blåbærsyltetøy. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...