Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 What. Hvem er det som ikke har prøvd Mario Cart? Det var jo det barndommen min besto av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 What. Hvem er det som ikke har prøvd Mario Cart? Det var jo det barndommen min besto av. Meg. Jeg har ikke prøvd Mario Kart. Jeg har prøvd mange andre spill, men ikke det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 What. Hvem er det som ikke har prøvd Mario Cart? Det var jo det barndommen min besto av. Meg. Jeg har ikke prøvd Mario Kart. Jeg har prøvd mange andre spill, men ikke det. Men oi! Er du fra Sykkylven? Da snakker du jo artig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hva vil du jeg skal gjøra med den? bare gi en nisselue på ( og krympe den litt så man ser nisselua) ? jeg har paypal Ja, bare den blir litt jul så. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ingenting er bedre enn GoldenEye på vors Liker når vi smeller i gang Hate it or Love it og tar Minttu shots jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Men oi! Er du fra Sykkylven? Da snakker du jo artig Artig!? Jau, jeg gjør nok det. Har fått forespørsler om å ringe folk så de får høre dialekta. Svært koselig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 What. Hvem er det som ikke har prøvd Mario Cart? Det var jo det barndommen min besto av. Mario cart ikke det beste da, men har spilt det og en del ja. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Haha, har ei i klassen derfra. Vi erter hu litt for dialekta, all in good humour of course. Særlig språklæreren vår i norsk liker å trekke henne frem som et eksempel når han underviser Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det blir ikke jul uten snø ute! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Mario cart ikke det beste da, men har spilt det og en del ja. Kanskje ikke det beste, men gir en herlig nostalgifølelse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Haha, har ei i klassen derfra. Vi erter hu litt for dialekta, all in good humour of course. Særlig språklæreren vår i norsk liker å trekke henne frem som et eksempel når han underviser Hmm!... Er hun like gammel som deg? *edit* Er det Anne? Endret 22. november 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Mario cart ikke det beste da, men har spilt det og en del ja. Kanskje ikke det beste, men gir en herlig nostalgifølelse Jeg vil og ha en nostalgi følelse. Derfor har jeg tenkt på å kjøpe nintendo wii og gamle supermario spill. pluss donkey kong og mikke mus. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hmm!... Er hun like gammel som deg? *edit* Er det Anne? Anne Kari ja Jeg liker den stalkinga her. Det er ganske artig. Donkey Kong ja! Det elska jeg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Alle som ikke spilte Mario Cart i barndommen har gått glipp av noe viktig. Endret 22. november 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) når han er fra samma plassen som jeg gjetter på ikke har mer enn et par tusen innbyggere så er det ikke så veldig vanskelig å finne ut av da. edit: jeg fyrer fortsatt opp mario kart til n64 når jeg er hjemme Endret 22. november 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg kan enda huske banen der man kjørte med gruvevogn og måtte hoppe over alle hindringene osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Anne Kari ja Jeg liker den stalkinga her. Det er ganske artig. Blir feil å kalle det stalking når det er så enkelt. Men hu er like gammel så meg, dermed gikk hun i en parallell-klasse på ungdomsskolen. Tror jeg. Mener jeg har sett henne... Hmm... Donkey Kong ja! Det elska jeg Donkey Kong er ett av favorittspillene mine på Nintendo. når han er fra samma plassen som jeg gjetter på ikke har mer enn et par tusen innbyggere så er det ikke så veldig vanskelig å finne ut av da. Over sju tusen, takk! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 når han er fra samma plassen som jeg gjetter på ikke har mer enn et par tusen innbyggere så er det ikke så veldig vanskelig å finne ut av da. Godt poeng. Jeg skulle finne en fra Rørvik som jeg ikke huska navnet på, så jeg søkte bare på "location = Rørvik" på facebook. Funka det. Jeg kan enda huske banen der man kjørte med gruvevogn og måtte hoppe over alle hindringene osv. Og regnbuebanen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Den har jeg glemt. Sykt mange år siden jeg har spilt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg