Shikaru Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 juleavatar ja. på tide å lage en i år. trur jeg skal bytte ut tigern med no anna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har ikke oppdatert profilbildet ditt ennå. juleavatar ja. på tide å lage en i år. trur jeg skal bytte ut tigern med no anna. Kunne vel ikke tegnet meg en kjapp Kirby? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg drakk en liter med sjokolademelk. Tror aldri jeg har vært så kvalm før Du lærer på den harde måten. Du har ikke oppdatert profilbildet ditt ennå. juleavatar ja. på tide å lage en i år. trur jeg skal bytte ut tigern med no anna. Kunne vel ikke tegnet meg en kjapp Kirby? Eller ordnet hesten min? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) jeg snitta opp langefingern i dag så har blødd over alt blir ikkeno sånn tegnig på noen dager pga den er smålig fakka akkurat nå. kan sikkert tegne en seinere. samma type stil som du har nuh? edit: hvilken hest? 100 kr per juleavatar for flere enn geir som spør. first one free! Endret 22. november 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Her Gypsy: jeg snitta opp langefingern i dag så har blødd over alt blir ikkeno sånn tegnig på noen dager pga den er smålig fakka akkurat nå. kan sikkert tegne en seinere. samma type stil som du har nuh? edit: hvilken hest? 100 kr per juleavatar for flere enn geir som spør. first one free! Du står fritt frem til å gjøre hva du vil, men om du ønsker å ta samme stil som denne, kjør på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har ikke oppdatert profilbildet ditt ennå. Joda, nåså Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg snitta opp langefingern i dag så har blødd over alt blir ikkeno sånn tegnig på noen dager pga den er smålig fakka akkurat nå. kan sikkert tegne en seinere. samma type stil som du har nuh? edit: hvilken hest? 100 kr per juleavatar for flere enn geir som spør. first one free! Denne. Bare send meg kontonummeret du. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Her Gypsy: Min hest er mye søtere enn det der. Skulle hatt nisselue til han, han kler rødt så godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Joda, nåså Og Pizza-kvelden din er åpen. Hvem som helst kan joine. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og Pizza-kvelden din er åpen. Hvem som helst kan joine. Oops :!: Jaja, har ikke akkurat så grundige veibeskrivelser til der jeg bor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nesten frista til å melde meg på. Du har jo nintendo. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nesten frista til å melde meg på. Du har jo nintendo. Jeg har også Nintendo. Jeg bor heller ikke noe mer enn 2 mil unna deg. Vi kan ha det kjempekoselig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skal sette deg opp på lista mi Kammizez. Kommer innom en dag... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nesten frista til å melde meg på. Du har jo nintendo. Nintendo, Playstation OG Alias!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg så det, men hovedsaklig nintendo jeg har et forhold til. Jeg har jo en nintendokontroller koblet i PC-en min, for å spille supermario og lignende. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ingenting er bedre enn GoldenEye på vors Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Forrige gang vi hadde vors hos meg vart vi bare sittende og spille Mario Cart. Good times. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ingenting er bedre enn GoldenEye på vors This is true. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Forrige gang vi hadde vors hos meg vart vi bare sittende og spille Mario Cart. Good times. Hmm, et av de spillene jeg ikke har prøvd... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg snitta opp langefingern i dag så har blødd over alt blir ikkeno sånn tegnig på noen dager pga den er smålig fakka akkurat nå. kan sikkert tegne en seinere. samma type stil som du har nuh? edit: hvilken hest? 100 kr per juleavatar for flere enn geir som spør. first one free! Denne. Bare send meg kontonummeret du. hva vil du jeg skal gjøra med den? bare gi en nisselue på ( og krympe den litt så man ser nisselua) ? jeg har paypal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg