Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:ohmy:

Jeg vil også ha rettslæreeksamen. Virkelig verker etter å få eksamen i rettslære. Du er heldig, du. :(

Ja, kjempe. Har allereie hatt ein, då. Eg kom opp i "arv etter loven og testamente" som fyrste oppgåve, og så "legemskrenkelse og drap" som andre. Det var dritmorosamt. Fekk ein femmar, då, og seksaren glapp fordi eg ikkje var rask nok til å resonnere meg fram til eit svar. Blæ. No er det skriftlig, så det er jo heilt jævleg. >_<

Ai.. kjedelig. Belønn deg selv med noe godt/gjør noe artig etter å ha lest så og så mye?

Gjer jo det, skal jo på jobb både Torsdag og Fredag og lage pizza på laurdag om alt går i orden der. Kanskje eg kan dra ut til pappa i morgon og sitte i boblebadet og lese. Alt er lettare i boblebad.
Lenke til kommentar

I mine øyne er du det, men i Lycans øyne er vi retarded og mongoloide som ikke skriver det på norsk.

Ha-ha, fantastisk.

Først maser mamma og pappa på at vi må få flytta alle bøkene inn i bokhylla til minstesøss slik at det blir litt ryddigere i huset igjen.

Nå fortalte de meg at jeg må tømme bokhylla, siden elektrikeren kommer i morgen og skal bak der for å sette opp kontakter.

Lenke til kommentar

Tøys. Medium har fortsatt god, saftig smak og rød i midten. Kollegaen din er teit.

Jeg vet. Kollegaen min påstår også at mennesker i vikingens tid var rundt 1.20 høye, og at vikinger hadde horn på hjelmene sine under angrep.

Speaking of food. Skal steke meg pannekaker med sirup til kvelds. Det er lenge siden, det. :love:

Pannekaker med sirup ja. Foretrekker pannekaker med Bacon og sukker.

Ja, Bacon og sukker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fint å være litt retarded på noen ting :D Vi kan være stolte over det.

Jeg elsker å være retard. Folk forventer så lite av meg da.

Pannekaker med sirup ja. Foretrekker pannekaker med Bacon og sukker.

Ja, Bacon og sukker.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Sukkeret skal være inni, baconet ved siden av! Så tar man en halv jafs pannekake, ett stykke bacon, halv jafs pannekake osv.

Lenke til kommentar

man kan ikke ha begge!

Watch me. En gang når jeg fikser pannekaker... som er lenge til...

Bacon og sukker. Det spiste jeg før i tiden.

Er bare å begynne på igjen. Det er djevelsk godt. :love:

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Sukkeret skal være inni, baconet ved siden av! Så tar man en halv jafs pannekake, ett stykke bacon, halv jafs pannekake osv.

Hvorfor ikke bare få bacon og sukker i ett jafs? mye bedre.

Lenke til kommentar

Crêpe er vel eigentleg ikkje pannekake slik vi er kjent med det? Det er veldig tynne pannekaker. Vi skiljer i kvart fall mellem dei her i huset. Og i Storbritannia. >_>

Som er grunnen til at det er ok, selv om det på en fin måte er et subsett av det mer generiske begrepet pannekake.

Pandecager er fortsatt mongo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...