Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er prisen nå, etter uskyldigheten forsvant? Mulig jeg har nok penger på konto...

Du må nok høre med pappa eller broren. Sist jeg sjekka lå den på 900 kameler, men har nok sunket drastisk nå ja.

Hmm, ser den, ser den.

Alternativt kan du bare bleike håret og stikke til land lenger sør.

Fetteren til pappa var i Egypt med familien og ble tilbudt å selge sin lyshårede halvsøster for 2 kameler for noen år siden.

Jeg fikk et lignende tilbud (minus kameler) da vi var på Mallorca på i '99.

Jeg er i Egypt hvert år jeg :p Og det er faktisk sant ^^ Merkelig nok har jeg alltid blitt med tilbake og, men jeg tror nok jeg blir solgt for godt neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man har jo en fordel hvis du tilfeldigvis driver med kameloppdrett. Eventuelt tror jeg egentlig pappa er mer interessert i krypdyp. Alle kamelene får jo ikke plass i hagen.

Ser den, personlig foretrekker jeg akvariumsfisk. Evt. allergivennlige hunder. :p

Hva gjør dere? :)

Ser Seigmen: Live i Dødens Dal og irriterer meg over at det ikke skal være lett å kjøpe ny mobil og samtidig bytte abonnement hos Telenor når det gamle abo-et mitt fortsatt står på mamma. -_-

Lenke til kommentar

Krypdyr? Eneste krypdyr jeg liker, er de som kryper til stekepanna mi, av typen Biff-dyret.

Krypdyr og slanger!! Merkelig greie som går i familien, som jeg også må ha arva.

Er for øvrig også fan av Biff-dyret ja. Fin skapning, særlig perfekt medium stekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...