Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva er prisen nå, etter uskyldigheten forsvant? Mulig jeg har nok penger på konto... Du må nok høre med pappa eller broren. Sist jeg sjekka lå den på 900 kameler, men har nok sunket drastisk nå ja. Hmm, ser den, ser den. Alternativt kan du bare bleike håret og stikke til land lenger sør. Fetteren til pappa var i Egypt med familien og ble tilbudt å selge sin lyshårede halvsøster for 2 kameler for noen år siden. Jeg fikk et lignende tilbud (minus kameler) da vi var på Mallorca på i '99. Jeg er i Egypt hvert år jeg Og det er faktisk sant ^^ Merkelig nok har jeg alltid blitt med tilbake og, men jeg tror nok jeg blir solgt for godt neste gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du må nok høre med pappa eller broren. Sist jeg sjekka lå den på 900 kameler, men har nok sunket drastisk nå ja. Hmm, under 900 kameler. En kamel kan koste alt fra 100 000 NOK til 100 000 000 NOK. Du er jævlig dyr, tror jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Eg treng motivasjon til å lese til Geografieksamen og Rettslæreeksamen neste veke (Måndag og fredag, hhv). Vil ikkjeeee. >_> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ha-ha. Får vi da ikke håpe! Uff, rettslære. Glad jeg slapp eksamen i det, jeg gjorde det så dårlig i faget. Var så lite motiverende å bla i Norges lover for hver jævla oppgave. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Eg treng motivasjon til å lese til Geografieksamen og Rettslæreeksamen neste veke (Måndag og fredag, hhv). Vil ikkjeeee. >_> Jeg vil også ha rettslæreeksamen. Virkelig verker etter å få eksamen i rettslære. Du er heldig, du. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Man har jo en fordel hvis du tilfeldigvis driver med kameloppdrett. Eventuelt tror jeg egentlig pappa er mer interessert i krypdyp. Alle kamelene får jo ikke plass i hagen. Endret 22. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Eg treng motivasjon til å lese til Geografieksamen og Rettslæreeksamen neste veke (Måndag og fredag, hhv). Vil ikkjeeee. >_> Ai.. kjedelig. Belønn deg selv med noe godt/gjør noe artig etter å ha lest så og så mye? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Man har jo en fordel hvis du tilfeldigvis driver med kameloppdrett. Eventuelt tror jeg egentlig pappa er mer interessert i krypdyp. Alle kamelene får jo ikke plass i hagen. Krypdyr? Eneste krypdyr jeg liker, er de som kryper til stekepanna mi, av typen Biff-dyret. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Man har jo en fordel hvis du tilfeldigvis driver med kameloppdrett. Eventuelt tror jeg egentlig pappa er mer interessert i krypdyp. Alle kamelene får jo ikke plass i hagen. Ser den, personlig foretrekker jeg akvariumsfisk. Evt. allergivennlige hunder. Hva gjør dere? Ser Seigmen: Live i Dødens Dal og irriterer meg over at det ikke skal være lett å kjøpe ny mobil og samtidig bytte abonnement hos Telenor når det gamle abo-et mitt fortsatt står på mamma. -_- Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Krypdyr? Eneste krypdyr jeg liker, er de som kryper til stekepanna mi, av typen Biff-dyret. Krypdyr og slanger!! Merkelig greie som går i familien, som jeg også må ha arva. Er for øvrig også fan av Biff-dyret ja. Fin skapning, særlig perfekt medium stekt. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Langdon har herved ønska dere en aldeles fortreffelig kveld. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Takk takk. Jeg håper du får det helt fortreffelig mellom kl. 2 og 3 i natt!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Yavel setter meget pris på Langdons aldeles hyggelige bemerkelse! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 mMmm, ja. Biff-dyret er det beste-dyret! Gjerne med al dente fløtegratinerte poteter (evt. potetmos med cheddar) og en god saus til, som f.eks. modifiserte fløtesauser, rødvinssauser og Jack Daniel's-sauser. Nytes med en god og ikke alt for fyldig spansk eller italiensk rødvin til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er for øvrig også fan av Biff-dyret ja. Fin skapning, særlig perfekt medium stekt. Ifølge en kollega av meg, er "medium stekt" egentlig gjennomstekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ifølge en kollega av meg, er "medium stekt" egentlig gjennomstekt. Tøys. Medium har fortsatt god, saftig smak og rød i midten. Kollegaen din er teit. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Speaking of food. Skal steke meg pannekaker med sirup til kvelds. Det er lenge siden, det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Speaking of food. Skal steke meg pannekaker med sirup til kvelds. Det er lenge siden, det. Det burde være forbudt å nevne sånn Nå vil jeg også ha pannekaker. Eller godteri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gå for pandecager! Metter mer og er i lengden mye bedre enn snop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg