Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sååå godtesjuk at jeg gidder å dra til Orkanger (?) haha :p Dessuten var ingenting av det du hadde noe godt jo -.-

Crud. Har sjokkis også. Ferrero Rocher, Troika, Center og kokesjokolade. :p

Nerds og Skittles er jo kanondigg. Kamferdrops? Not so much. Får bestemorvibber av det.

Men du er jo litt bestemor da Sjur :love:

Klart jeg er, du har jo sett kjolen min. :love:

Lenke til kommentar

Du kan forresten komme hit for noe annet enn sjokkis.

Som å se på en brøkdel av biblioteket mitt (siden de aller fleste bøkene fortsatt står i Stavanger, inntil jeg kjøper mitt egest sted hvor jeg kan ha plass til dem, og det er tydeligvis ikke lov til å leie et varehus, fylle det med bøker og så bo i det) eller se Kaizers Live i Spektrum med meg. :D

Du kan sitte på med søss fra byen i kveld og ta bussen tilbake til Trondhjem med henne i morgen. :p

Lenke til kommentar

Hvis du hadde kommet hit... Da hadde du ikke sluppet unna på 4 uker. Du hadde vært min slave, muligens i en lang tid. Jeg er ganske tltrukket til deg..

Vil du gifte deg med meg?

Hjelper det hvis jeg sier du egentlig er tiltrukket av broren min som har kledd seg ut som ei jente?

Lenke til kommentar

Hvis du hadde kommet hit... Da hadde du ikke sluppet unna på 4 uker. Du hadde vært min slave, muligens i en lang tid. Jeg er ganske tltrukket til deg..

Vil du gifte deg med meg?

Hjelper det hvis jeg sier du egentlig er tiltrukket av broren min som har kledd seg ut som ei jente?

Ja?

Jeg er bi, veit du.

Spør broren din, jeg vil ha han :love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...