Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og hvorfor spiller hele Norge skyrim! Fordi Skyrim er et svært godt spill. Svært populært er det også. Fordi jeg er en drittunge. Jøss, tror det er første gang jeg har sett en ærlig post fra deg. Dette må feires. 1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg spilte WoW en gang i tiden ja, men nå holder jeg meg til Dungeons and Dragons. Det er det hele Norge bør spille! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) what, jeg så feil. DETTE SKJEDDE ALDRI! Endret 22. november 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jøss, tror det er første gang jeg har sett en ærlig post fra deg. Dette må feires. Har da vært ærlig minst 2 ganger før, de siste 2 ukene. Jeg spilte WoW en gang i tiden ja, men nå holder jeg meg til Dungeons and Dragons. Det er det hele Norge bør spille! Prøv skyrim, i command you! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg spilte WoW en gang i tiden ja, men nå holder jeg meg til Dungeons and Dragons. Det er det hele Norge bør spille! Tenker du på Dungeons and Dragons Online? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har da vært ærlig minst 2 ganger før, de siste 2 ukene. Minst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Har da vært ærlig minst 2 ganger før, de siste 2 ukene. Minst. Kommer ann på hvor dritings jeg har vært SKÅL! Endret 22. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg spilte WoW en gang i tiden ja, men nå holder jeg meg til Dungeons and Dragons. Det er det hele Norge bør spille! Tenker du på Dungeons and Dragons Online? Jeg spiller med ruteark og blyant. Jeg får vel kanskje prøve det en eller annen gang Bundy.. siden du spurte så pent.... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tviler ikke et sekund på at du "enhance the truth" fra tid til annen, Bundy. Men jeg tror også at du juger mindre enn både det folk tror og mindre enn du vil at folk skal tro. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Aha, PnP. Nei, har dessverre aldri hatt muligheten til å prøve det. Prøver å få til med noen kompiser, men vanskelig når man er utslitt etter arbeid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg får vel kanskje prøve det en eller annen gang Bundy.. siden du spurte så pent.... Jeg har spilt MYE spill i det siste, og Skyrim tok meg.. Hardt.. Jeg tviler ikke et sekund på at du "enhance the truth" fra tid til annen, Bundy. Men jeg tror også at du juger mindre enn både det folk tror og mindre enn du vil at folk skal tro. Det er sant :/ Er litt poppis å hate på meg vettu, men jeg liker å ha bad rykte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tviler ikke et sekund på at du "enhance the truth" fra tid til annen, Bundy. Men jeg tror også at du juger mindre enn både det folk tror og mindre enn du vil at folk skal tro. Egentlig er Bundy en ensom kar som har lyst på oppmerksomhet og skape liv og røre, men det kan vi ikke si, for da er ikke han så mandig lengre. Eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tviler ikke et sekund på at du "enhance the truth" fra tid til annen, Bundy. Men jeg tror også at du juger mindre enn både det folk tror og mindre enn du vil at folk skal tro. Egentlig er Bundy en ensom kar som har lyst på oppmerksomhet og skape liv og røre, men det kan vi ikke si, for da er ikke han så mandig lengre. Eller noe sånt. Hæ? Jeg kan da henge med folk IRL også, hvis jeg vil. Men jeg orker ikke, så jeg sitter her. Quite simple, er ikke det grunnen til at du også er her så jævlig mye? Like mye som meg? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tviler ikke et sekund på at du "enhance the truth" fra tid til annen, Bundy. Men jeg tror også at du juger mindre enn både det folk tror og mindre enn du vil at folk skal tro. Altså at han juger om at han juger? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Altså at han juger om at han juger? Jeg er lystløgner. Jeg lyver alltid. Kanskje jeg lyver nå, kanskje jeg ikke lyver nå? LIECEPTION Endret 22. november 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke helt om jeg har fått med meg prosjektet til Bundy. Være konstant beruset i en skremmende lang tidsperiode, eller er det noe mer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke helt om jeg har fått med meg prosjektet til Bundy. Være konstant beruset i en skremmende lang tidsperiode, eller er det noe mer? Jeg straffer bare levra mi, den har vært slem. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Cyber Creatures , luring in the night, sleeping all day . or are they ?????? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Altså at han juger om at han juger? Jeg er lystløgner. Jeg lyver alltid. Kanskje jeg lyver nå, kanskje jeg ikke lyver nå? LIECEPTION We have to go deeper! Du juger om at du juger om at du juger! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Men hvis Bundy juger om at han juger, så juger han likevel, men siden han fortsatt juger og påstår det er det brått ikke løgn likevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg