Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fridag? Stikk innom jobb. Ein av dei store gledene ved å jobbe som barista. Du vert ikkje lei kaffe. I verste fall vert du lei mjølkedrikker. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Men fyfader , drakk du mye kaffe selv på jobb da ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Ikke vær så glad, du har ikke sett kjelleren min enda. Så lenge jeg overlever. Jeg har lave standarder. My kind of girl! Så lenge jeg overlever. Jeg har lave standarder. Feil. Om du kan bo i kjelleren til Bundy, har du ingen standarder. Bundy gikk seg en tur hehe Hvem orker å gå ca 7km til butikken? lal Jeg dro til polet istedet, som er MYE lengre unna. (som ikke er åpent før i morra.. nord norge vettu.....) Endret 22. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lumpness: Ja. Det går ein del kaffe i dei som jobbar der. Vi drikk sjølvsagt gratis på jobb, og dagens kaffe byttes kvar halvtime, så då vert det ført ein kopp av det kvar halvtime, pluss pausedrikk og "eg Vil ha drikke"-drikk og "ii få prøve vinterspesialen din" til dei andre baristaene og så vidare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så, Beccafe, er du kjent med webcomicen "Questionable Content"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lest sida den var eit par månader gammal. Trur eg har anbefalt den i kafeen før òg.^^ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lumpness: Ja. Det går ein del kaffe i dei som jobbar der. Vi drikk sjølvsagt gratis på jobb, og dagens kaffe byttes kvar halvtime, så då vert det ført ein kopp av det kvar halvtime, pluss pausedrikk og "eg Vil ha drikke"-drikk og "ii få prøve vinterspesialen din" til dei andre baristaene og så vidare. Ikke noen store mageproblem knyttet til høyt inntak av svart kaffe ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva gjør man i dag for å unngå Skrillex og alt som har med Skrillex å gjøre på best mulig måte? Skal jeg få plass i fryseren, eller anbefales det en inngrodd pub med bare gamle somalere og p2 på radio? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva gjør man i dag for å unngå Skrillex og alt som har med Skrillex å gjøre på best mulig måte? Skal jeg få plass i fryseren, eller anbefales det en inngrodd pub med bare gamle somalere og p2 på radio? Jeg hørte faktisk skrillex på radio her i går. Bare støy jo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Støy? Dere hakke peil, Skrillex er digg dubstep! Det finnes bedre, men gutten har skills. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikke noen store mageproblem knyttet til høyt inntak av svart kaffe ? Nei, ikkje eigentleg. I kvart fall ikkje etter dei fyrste skiftene. Du venner deg fort til det, for å sei det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Lest sida den var eit par månader gammal. Trur eg har anbefalt den i kafeen før òg.^^ Så er jobben din nå som det å jobbe hos Coffee of Doom? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikkje heilt. Mindre vald mot kundene, og sarkasmeforbud. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Aww, hva er nå da gøy med å være barista? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Svensk julmust er det gløgg ? noen som har peiling på litt svenska her ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gløgg på svensk er glögg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hmmm , hva i allverden er apotekarens julmust for noe da ? Det er en leske, men ikke en brus så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Tja.. Julmust er som brus, men litt spesiell smak. Sjelden at barn liker den, har nesten en litt "voksen" smak om jeg kan si det sånn.. Det er kullsyre, sukker og masse rare fargestoffer i den, så jeg ville nesten kategorisert det som brus.. Men gløgg er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Støy? Dere hakke peil, Skrillex er digg dubstep! Det finnes bedre, men gutten har skills. ^^ Nei og nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bah, du er som necro-brødrene og eier stort sett ikke musikksmak, Lycan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg