Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hun er utdannet lærer. Om hun blir boende i kjelleren til Bundy, kan hun i det minste lære opp alle ungene de produserer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Det er ikke nødvendighvis en god ting i lol'd Endret 22. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Særlig, du som ikke klarer å ta livet av 2 hester engang. Ikke mobb meg for faen! Jeg liker faktisk de hestene nå, de er jo litt søte, kommer å spiser på håret mitt og slikt ^^ Hvis jegt noen gang får sjansen, så skal jeg atombombe hele verden. Ikke meg og? Neida, du har plass her du! I kjelleren min, med meg. Sukk , da var de gamle datadelene delvis gitt bort , søskenbarnet mitt skulle bygge seg server, så da hadde jeg tilfeldigvis nettopp bytta ut nesten alt av innmat i min. Dvs, søskenbarnet ditt skulle tilfeldigvis bygge server når du skiftet ut hele pcen? pic related Ja, men jeg hadde utrolig nok ikke fortalt han noe om endringene på pcen min før han tilfeldigvis ringte meg i gårkveld. Gidder ikke kreve inn penger for utgått hardware, hvertfall noe som ikke framstår som noe klenodie eller annet. han får trøye seg med dinosaur CPU og lite ram for min del Holder i massevis til en server Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kan ikke klokka bli 10 snart? Da åpner butikken her i nærheten, ffs jeg trenger mer pils. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikke vær så glad, du har ikke sett kjelleren min enda. Så lenge jeg overlever. Jeg har lave standarder. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ska du ut å gå Bundy ? Går her, går her og e glad Himmel høy og blå Varm vind stryk mæ langveis fra Gjør det lett å gå Æ vil vær go å gå, vær underveis Aldri nå helt frem Go å gå vær underveis Go å gå tell siste reis Tar mæ med helt hjem Gå tell! Gå fri og gå fritt Gå sæ bort, gå sur, gå på Gå med, gå rundt, gå for vidt Vil vær go å gå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så lenge jeg overlever. Jeg har lave standarder. Feil. Om du kan bo i kjelleren til Bundy, har du ingen standarder. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bundy gikk seg en tur hehe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Så lenge jeg overlever. Jeg har lave standarder. Feil. Om du kan bo i kjelleren til Bundy, har du ingen standarder. Standarder er kjedelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 God morgen. Hårspray lukter godt, derfor bruker jeg avsindige mengder. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ja , enig med deg der Mchansern , hårspray er digg lukt, hvertfall visse merker lukter fantastisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Standarder er kjedelig. Jeg er veldig glad i standarder. Uten en felles standard, ville vi fortsatt hatt ti tusen forskjellige mobilladere. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ah, akuratt ferdig med matteoppgaver så jeg får lov til å ta eksamen. Nå er det bare å komme seg på skolen og få dem levert... Eller mail? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kjøp det selv. Vet ikke om jeg vil bruke penger på et spill. Knis, av en grunn er jeg ikke overrasket. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er jo svært lurt da, om man har økonomiske problemer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) For all del, men jeg vil tippe det ikke handler om evne eller mulighet, men prioriteringer. Besides, Skyrim på en 5000,- laptop kan ikke flyte spesielt godt. Endret 22. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fløt ikke akkurat pent på laptoppen min heller, men det var mulig å spille! Spørsmålet er bare hva man er villig til å ofre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg er ikke villig til å ofre Skyrim på ræva hardware. Da hadde jeg kjøpt xbox :------p (som iofs er billigere enn laptopen til gypsy). Men hvor er det morsomme i et spill som flyter ræva? Endret 22. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Småunger i Afrika har det morsomt med å sparke på en liten ball. Om du ikke vet bedre, så har du det gøy. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det spillet flyter bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg