Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg skuffet. :(

:(

Da kan jeg ikke kjøre skyrim, da :(

Du har en sjel, den har bare en tendens til å gjemme seg i frykt for det du finner på.

Vet ikke om jeg vil bruke penger på et spill.

Piratkopiering. Da får du testet det, og se om du liker slike spill, og om det i det hele tatt er spillbart på PC-en din.

Lenke til kommentar

Sukk , da var de gamle datadelene delvis gitt bort , søskenbarnet mitt skulle bygge seg server, så da hadde jeg tilfeldigvis nettopp bytta ut nesten alt av innmat i min.

Takk for nesten 7 år som trofast lakeie kjære gamle AMD 3400 + , en kjerne hadde du bare , men du leverte godt alle disse årene . Desverre kom det nye spill som du ikke kunne fordra, youtube kom med HD streaming av videoer og jeg følte kansje trangen til å oppleve alt som veldig snappy igjen , sånn som du så godt viste meg for 6-7 år siden.

Må du leve i enda 7 år hos din nye eier :)

Lenke til kommentar

Særlig, du som ikke klarer å ta livet av 2 hester engang.

Ikke mobb meg for faen!

Jeg liker faktisk de hestene nå, de er jo litt søte, kommer å spiser på håret mitt og slikt ^^

Hvis jegt noen gang får sjansen, så skal jeg atombombe hele verden.

Ikke meg og? :cry:

Neida, du har plass her du!

I kjelleren min, med meg.

Sukk , da var de gamle datadelene delvis gitt bort , søskenbarnet mitt skulle bygge seg server, så da hadde jeg tilfeldigvis nettopp bytta ut nesten alt av innmat i min.

Dvs, søskenbarnet ditt skulle tilfeldigvis bygge server når du skiftet ut hele pcen?

Btw, tom for pils

Drukket 4 stk 6 packs siden i går

pic related

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...