Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med dette skyrim som alle her snakker om egentlig?

Skyrim er et dataspill. En enorm fantasiverden med drager, troll og andre fabeldyr. Du er en person, som... ja... Har hele verdenen åpen for deg. Du kan snike deg inn i hus for å stjele alt, eller bli en leiemorder. Du kan bli student hos trubadur-skolen, eller bli lærling hos magikerene. Du kan jakte på drager, eller jakte på mineraler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jo kjøpte den ny for mindre enn to år siden til 5000 og det skulle være en bra pc. Så antagelig er den mer enn bra nok til å spille med, og statuerer kun at mitt utsagn er rett.

Lenke til kommentar

Ja, det er mye kulere å sitte og runke til gutta i Tokio Hotel. Særlig vokalisten, for han ser jo ut som ei jente.

Han er jo deilig da :love:

Drømte at jeg var ombord på en båt, med masse våpen jeg smugla, så kom kystvakten.. Og jeg brukte krana for å tømme alle våpnene ut i havet, vi våknet av at de saboterte livbåtene våres, også ble det en epic shootout, too much gta?

TOO MUCH GTA

Faen, for en digg drøm :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kan spille det:

Your computer can run this product because your system meets the Minimum requirements. If you want to see how you can meet all the Recommended requirements to have a great experience, look at the Recommended section below

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...