Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *iiih*Snart skal jeg forsvinne for å steke pandecagene Lag litt ekstra røre, så du kan lage vafler til kveldskos. ^^ Gaffelkak og pandecager har da vitterlig ikke samme røre! Ikke når jeg lager i alle fall. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ...og da var man hjemme igjen. Kjedelig togreise. :E Nå må man vel stelle i stand noe mat, stakk innom butikken og kjöpte meg pyttipanne. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Forskjellen på vafler og pannekaker er vel at du ikke har sukker oppi pannekakene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil si det er flere forskjeller enn det. F.eks. jeg har kardemomme i gaffelkakene mine, men bakepulver i pandecagene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ringte og bestilte pizza nettopp jeg. Bare å gå borti gata og plukke opp en stor pizza med biff, bernaise og paprika om 15 minutt *glede seg* Fint å bo i byen sånn sett. Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Yep og stekes på annen måte. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ellers så har det vel ikke noe å si hvordan du blander det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg syns uansett at pannekaker og vafler smaker forskjellig. Selv om jeg steker pannekakene i vaffeljern og vaflene i stekepanne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei alle sammen Hei, Nora^^. Står til? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei, Nora^^. Står til? Joda, jeg og Espen har det fint Er ikke så gøy at ikke dataen min ikke funker Og i tillegg skal jeg ha matteprøve i morra. Men jaja, livet er godt ellers. Hvordan står det til med deg, Søte-Ida? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nora : Tja, jeg føler meg ikke helt på topp. Har jo luftveisinfeksjon og greier. Må nok på skolen i morgen også. Damn..dette blir ikke gøy. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 STÅR BRA TIL HER OG, FORRESTEN. Takk for at dere spør. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nora : Tja, jeg føler meg ikke helt på topp. Har jo luftveisinfeksjon og greier. Må nok på skolen i morgen også. Damn..dette blir ikke gøy. Huff da, hvorfor har du fått det? Har du pusta? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du er ikke jente, vet du, Hylo. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Stenges for opprydding. Vi har ørten rapporteringer på gang. Edit: Åpnes igjen.. ps. norterte opp noen navn i svarteboken min Endret 2. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Morsomt å logge på, bare for å finne dnfk stengt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva har skjedd nå, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg