Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Manchester United. . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . ……………………………………... . . . . . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . ……………………………………... ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . …………………..…/ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..` Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . ……………………………………... . . . . . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . ……………………………………... ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . …………………..…/ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..` Sier du som er Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg elsker ting som er så pinlig at det gjør vondt, men et sted går grensen. Fy faen! Det er jo bare gøy! Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er jo bare gøy! Men kjære deg, frøken. Morroa slutter når det blir så pinlig at du vil begå selvmord. Da er det faktisk ikke morsomt lenger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Faen ikke vær så emo nå da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er ikke min skyld. Har du ikke fått med deg at jeg kun hører på "hardcore" fjortis-emo-musikk? Superemo! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Huff ja. Må nesten slutte å høre på de bandene jeg har funnet gjennom deg nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Huff ja. Må nesten slutte å høre på de bandene jeg har funnet gjennom deg nå. Enig. Men nå kan vi vel kanskje enes om at de er for bra for deg uansett. Du er tross alt ei jente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lykken er 5400 watt ultraviolett stråling direkte på huden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ja også? kun det beste for jenter. Vi er gull mens dere er gråstein. Osv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ja også? kun det beste for jenter. Vi er gull mens dere er gråstein. Osv. Pft! Når det er sagt så har jeg kun anbefalt femimusikk til deg, og bandene jeg har anbefalt er jo ganske jentete. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Gull ser pent ut, men er for all intents and purposes ubrukelig. Endret 21. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Proktologen er Nickelbackfan går det rykter om i jungeltelegrafen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Pft! Når det er sagt så har jeg kun anbefalt femimusikk til deg, og bandene jeg har anbefalt er jo ganske jentete. Du er ganske jentete. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du er ganske jentete. Jeg er veldig enig. Ekestremt jentete. Proktologen er Nickelbackfan går det rykter om i jungeltelegrafen. Feil. Nickelback er kun fordi som drikker rusbrus og andre jentedrikker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvem drikker ikke rusbrus og andre jentedrikker? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvem drikker ikke rusbrus og andre jentedrikker? De som er så homofobe at de er redd for manndommen sin. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg drikker ikke rusbrus. Ja, det har seg sånn at jeg er veldig redd for manndommen min. Nei, vent. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Feil. Nickelback er kun fordi som drikker rusbrus og andre jentedrikker. Jeg drikker rusbrus og andre jentedrikker hele tiden jeg. Se her, skal du tilogmed få et hjerte av meg: <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Feil. Nickelback er kun fordi som drikker rusbrus og andre jentedrikker. Jeg drikker rusbrus og andre jentedrikker hele tiden jeg. Se her, skal du tilogmed få et hjerte av meg: <3 Øl < Drinker ANY DAY! Smaker ihvertfall godt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg