Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nå synes jeg du diskriminerer oss som ikke sitter i stua ass. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nå synes jeg du diskriminerer oss som ikke sitter i stua ass. Det var det som var meninga! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var det som var meninga! :cry: Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var det som var meninga! :cry: Ikke gråt, da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg liker ikke at folk er slemme mot meg Jeg er så skjør og delikat.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hei hei, kvinner og menn. Blir det forum-secret santa i år? Samt juleavatarkonkuranse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hei hei, kvinner og menn. Blir det forum-secret santa i år? Samt juleavatarkonkuranse. Jaa Selv om jeg egentlig stemmer for at alle bare skal sende gave til meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har fått meg firefox! først brukte jeg internett explorer noen år, så en stund med chrome og nå har jeg avansert til firefox. Tror den er best. Virker ganske bra hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nå begynner dagens mann på tv3. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Secret Santa blir nok gøy. Jeg har allerede begynt å se meg om etter potensielle gaver til de ulike deltagerne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nå begynner dagens mann på tv3. Du må begynne å se på fotball, frøken. Er fotballkamp nå, vøtt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har fått meg firefox! først brukte jeg internett explorer noen år, så en stund med chrome og nå har jeg avansert til firefox. Tror den er best. Virker ganske bra hvertfall. Bruker Opera selv, har gjort det siden jeg var liten. Funker fjell det også. Du må begynne å se på fotball, frøken. Er fotballkamp nå, vøtt. Fotball er kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du må begynne å se på fotball, frøken. Er fotballkamp nå, vøtt. Nei. Kan se fotball hvis det er rett lag som spiller, men hvis ikke interesserer det meg fint lite. Tror foresten du sitter og smugser på dagens mann du og. Har fått meg firefox! først brukte jeg internett explorer noen år, så en stund med chrome og nå har jeg avansert til firefox. Tror den er best. Virker ganske bra hvertfall. Bruker Opera selv, har gjort det siden jeg var liten. Funker fjell det også. Ja, det måtte bli enten opera eller firefox. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tror foresten du sitter og smugser på dagens mann du og. Jeg har sett sånn ca. fem minutter av Dagens Mann, og da ble jeg så pinlig berørt at jeg hadde vondt i flere dager. Og det var den eneste gangen jeg har sett Dagens Mann. Fy faen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei. Kan se fotball hvis det er rett lag som spiller Hvilker lag er rett lag da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg har sett sånn ca. fem minutter av Dagens Mann, og da ble jeg så pinlig berørt at jeg hadde vondt i flere dager. Og det var den eneste gangen jeg har sett Dagens Mann. Fy faen! Det er pinlig og corny. Akkurat perfekt. Hvilker lag er rett lag da? Manchester United. Og norsk, Rosenborg. Endret 21. november 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tittelen ein får når ein jobber i CSI er òg CSI (berre InvestigatOR i staden for InvestigatION). Nei, nei. Du misforstår. Lycantrophe er organisasjonen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tittelen ein får når ein jobber i CSI er òg CSI (berre InvestigatOR i staden for InvestigatION). Nei, nei. Du misforstår. Lycantrophe er organisasjonen. Det du sier er faktisk sant. Headquarter ligger på Haus. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er pinlig og corny. Akkurat perfekt. Jeg elsker ting som er så pinlig at det gjør vondt, men et sted går grensen. Fy faen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tittelen ein får når ein jobber i CSI er òg CSI (berre InvestigatOR i staden for InvestigatION). Nei, nei. Du misforstår. Lycantrophe er organisasjonen. Damn right. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg