Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du presterer veldig mye rart du. ;)

Kalles skills. ;)

Som nå. Nå har jeg laget fløtegratinerte poteter som står i ovnen, så skal jeg diske opp med fløtesaus snart, og muligens litt bayonneskinke om jeg føler for å besudle godsakene med noe så simpelt som svinekjøtt. :p

Og så har jeg begynt på julevasken. Kan ikke si jeg gleder meg så mye til å vaske vegger og tak, men det må jo til.

Lenke til kommentar

Datasmurf har enda ikke fortalt meg hva "hardcore" fjortis-emo-musikk er. :no:

Jeg antar det er sånn musikk som din bror og hansegutt hører på, jeg har ikke peiling. Jeg bare skrev det første som falt meg inn.

Med andre ord, merkelig metal og ting som høres ut som en blanding av Arch Enemy og Rockbitch på speed.

Evt. Good Charlotte, nyere Green Day og Linkin Park. :|

Lenke til kommentar

Datasmurf har enda ikke fortalt meg hva "hardcore" fjortis-emo-musikk er. :no:

Jeg antar det er sånn musikk som din bror og hansegutt hører på, jeg har ikke peiling. Jeg bare skrev det første som falt meg inn.

Med andre ord, merkelig metal og ting som høres ut som en blanding av Arch Enemy og Rockbitch på speed.

Evt. Good Charlotte, nyere Green Day og Linkin Park. :|

:(

Hater forresten Arch Enemy, Good Charlotte, nyere Green Day og Linkin Park.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er så deilig og ha pc igjen. Sist gang jeg var på bibloteket og lånte pc der, satt det en utlending ved siden av meg. Så kom det opp noe reklame for selvbruning eller noe, var en dame som stod i truse og bh. Han bare is that you? is that you? da tenkte jeg mitt.

Nå: siste episode av jakten på kjærleiken.

Lenke til kommentar

Sist gang jeg var på bibloteket og lånte pc der, satt det en utlending ved siden av meg. Så kom det opp noe reklame for selvbruning eller noe, var en dame som stod i truse og bh. Han bare is that you? is that you? da tenkte jeg mitt.

Som om du ikke likte det. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...