Lumpness Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan vel ikke gjøre annet en å innrømme at : akkurat det har skjedd meg noen ganger siste par ukene også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Men nå er det quest nr 2 jeg ikke får fullført pga. bugs.. Begge de 2 med de store ballene, den med linsa også den med firkanten du skal putte i.. Yay, hva skal jeg gjøre nå? YAY! Den funket med player.SetStage MG06 55 Funket ikke på den andre tho.. (må gjøre ferdig denne, det var visst bugget når man hadde begynt den questen jeg er på, slik at den andre ikke funker) Endret 21. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 SetStage fullfører den questen du er på når den bugger, gjør det ikke? Selv om det også kan bugge spillet eller noe i den duren ... Oh well. Jeg kom meg opp og kan sitte her og loke og vekke meg selv med Kaizers i en halvtime til før jeg må kle på meg og dra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er hardcore-fjortis-emo. Jeg hører på Taylor Swift. Taylor Swift er god stemning. Love Story. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg sto opp halvannen time før jeg trengte i dag.. Hva er greia med det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Eg sto opp fire timer før eg trengte. Angrer no, då. Så då er det ansiktsmaske og fotbad før dusj sånn at eg ikkje treng å sitte i jobbklær i ørten timar. >_> Edit: Handmaske og bomullshansker og, no! Endret 21. november 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg sto også opp tidligere enn jeg trengte, skjønt, jeg måtte vel ha vært våken for å få med meg meldingen om at det jeg ikke trengte å dra på NAV før 10:30, slik at jeg greit kunne sovet en og en halv time mer. Ja ja, jeg er oppe, jeg er våken, jeg har dusjet, jeg har Kaizers. Koke meg en stor kopp peppermyntete nå, så ordner vel alt seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er hardcore-fjortis-emo. Jeg hører på Taylor Swift. Taylor Swift er god stemning. Love Story. Når det er TS så er det "Crazier" som gjeld, altså. >_> Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Eg sto opp fire timer før eg trengte. Angrer no, då. Så då er det ansiktsmaske og fotbad før dusj sånn at eg ikkje treng å sitte i jobbklær i ørten timar. >_> Edit: Handmaske og bomullshansker og, no! Det hørtes deilig ut, og ga meg en idé til hva jeg skal gjøre etter å ha jobba ferdig med praksisgruppa mi. Må bare stikke en tur innom Lush først Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Bur du i Oslo, Trondheim eller Bergen? Eg vart på ein måte veldig lykkeleg når vi fekk LUSH i Bergen, og samtidig litt irritert sida eg no har funnet eit mykje betre alternativ og dermed ikkje er like "wowed" av LUSH meir, men dei LIGG JO MIDT I SENTRUM JO. :c Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) SetStage fullfører den questen du er på når den bugger, gjør det ikke? Selv om det også kan bugge spillet eller noe i den duren ... Oh well. Jeg kom meg opp og kan sitte her og loke og vekke meg selv med Kaizers i en halvtime til før jeg må kle på meg og dra. Dunno, men er ikke bare jeg som har det problemet med å få the elder scroll Har oppdatert tho, bare gjør masse annen drit først, orker ikke gå dit akkurat med en gang, u know? >Sittet siden i går kveld å spilt.. Hvor gikk tiden??? >eller, i går en gang elns Endret 21. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Bur du i Oslo, Trondheim eller Bergen? Eg vart på ein måte veldig lykkeleg når vi fekk LUSH i Bergen, og samtidig litt irritert sida eg no har funnet eit mykje betre alternativ og dermed ikkje er like "wowed" av LUSH meir, men dei LIGG JO MIDT I SENTRUM JO. :c Trondheim! Haha, skjønner hva du mener! Men må si jeg elsker den butikken, selv om jeg kan få litt hodepine av å være der for lenge Lukter jo lokalet på lang avstand!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har faktisk begrensa meg veldig, har kjøpt ein ansiktsmaske, ein leppeskrubb og ein handkrem til mamma sida dei opna. Eg har derimot prata masse med dei ansatte, så dei kjennar meg igjen og gjer meg prøvar på ting og whatnot. Edit: Eg har lova meg til Trondheim så fort eg får tid og pengar. Den kombinasjonen er eigentleg veldig sjelden for studentar... Endret 21. november 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tid for butikken og pils! AWWW YEEEAAA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Veldig sjelden er nøyaktig hva den er. Selv da jeg bodde på Steinkjer var det sjelden jeg tok meg råd og tid til å dra til Trondhjem, for noe annet enn den månedlige turen hjem for å hente mer syltetøy / bevise for familien at jeg fortsatt var i live. Jeg for min del har lovt meg til Bergen, Stavanger og Oslo i høst, har jeg flaks, får jeg pressa inn en tur til Stavanger i romjula. Dunno, men er ikke bare jeg som har det problemet med å få the elder scroll Har oppdatert tho, bare gjør masse annen drit først, orker ikke gå dit akkurat med en gang, u know? >Sittet siden i går kveld å spilt.. Hvor gikk tiden??? >eller, i går en gang elns Ha-ha, vet hvordan det er. Spilte 13 timer fra lørdag kveld til søndag morgen. Dette begynner å minne meg om hvor hekta jeg var på WoW i 2005-2007. Husker enda økter som begynte klokken 8 om morgenen da jeg sto opp for å gå på skolen, ditcha skolen og ble sittende å spille i 15-16 timer før jeg så gikk og la meg igjen. Usunne greier, klarer i det minste å få i meg mat når jeg spiller Skyrim. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du drar begrepet "Høst" rimelig langt om du ikke drar i løpet av to veker. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har faktisk begrensa meg veldig, har kjøpt ein ansiktsmaske, ein leppeskrubb og ein handkrem til mamma sida dei opna. Eg har derimot prata masse med dei ansatte, så dei kjennar meg igjen og gjer meg prøvar på ting og whatnot. Edit: Eg har lova meg til Trondheim så fort eg får tid og pengar. Den kombinasjonen er eigentleg veldig sjelden for studentar... Hvor finner jeg leppeskrubb ? Fjerner dette urenheter i dybden av leppehuden , eller er det bare overfladisk rens ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du drar begrepet "Høst" rimelig langt om du ikke drar i løpet av to veker. Jeg veit. Høst for min del er fra 1. september til 30. november, så jeg feila på den der. Får ta det til våren, når fyren jeg skal sove over til ikke skal på en drøss med private fester og ha eksamener opp og i mente. Eller bare gi faen og ta inn på hotell / snylte på slekta jeg ikke har sett siden 2006. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvor finner jeg leppeskrubb ? Fjerner dette urenheter i dybden av leppehuden , eller er det bare overfladisk rens ? Fjerner all daudd hud for min del og etterlater leppene mine latterleg mjuke og jamne i farge og sånn. Kjøpte min på Lush. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 De fra Lush sine er fine og lukter kjempegodt, elsker dem. Men eeeeeeeeegentlig får man helt samme effekten hvis du blander litt vann og sukker, for å så skrubbe i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg