Heddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ouch, tapte mot Tromsø? Jaja, skal ikke si så mye selv, med uavgjort mot Start. :| Jupp, og med det kan vi ikke lenger ta sølvplassen. Vi spiller mot Viking neste gang Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Herreminhatt. Pc er pc. Samma det vel... hund er hund. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kake er kake? Jeg kjeder meg så for tiden. Noe så jævlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 16.000 kroner for en pc er latterlig dyrt etter min mening. Herreminhatt. Pc er pc. Moron. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva skjer med at Firefox lukker seg hver gang jeg trykker på ned-tasten?? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva skjer med at Firefox lukker seg hver gang jeg trykker på ned-tasten?? Trykk på opp-tasten, så fikser det seg selv. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Fønni fønni. Men den lukker seg faktisk bare jeg trykker på noen av piltastene wtf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kake er kake? Jeg kjeder meg så for tiden. Noe så jævlig. skyrim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, Hogs of war! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Smurf: Dell-historien høres søkt ut. Angående nettverkskortene som dør: Spenningsforskjell og lange kabelstrekk? 16.000 kroner for en pc er latterlig dyrt etter min mening. Herreminhatt. Pc er pc. "Pc er pc".... du er nevneverdig teknisk av deg. Blir som "en leilighet er en leilighet". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jammen herregud da. Forskjellene er ikke så store. Men greit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, man kan sove i hvilken som helst leilighet. Selv foretrekker jeg foretrekker 250kvm på Bjørvika fremfor 15kvm på Grorud Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kake er kake? Jeg kjeder meg så for tiden. Noe så jævlig. skyrim Orker du å installere windows-partisjon og så fikse GRUB etterpå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan ærlig talt ikke sammenlignes. Living dead på tvnorge. Knall serie med zombier. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Living dead på tvnorge. Knall serie med zombier. The Walking Dead. Drittserie, forresten. Tegneserien er bra, og TV-serien hadde potensiale til å bli tidenes feteste serie. Men både sesong 1 og sesong 2 til nå har vært dritt, og skuespillerne er så dårlige at jeg blir trist. Majoriteten av de holder så vidt Hotel Cæsar-nivå. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jammen herregud da. Forskjellene er ikke så store. Men greit. Jo. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan ærlig talt ikke sammenlignes. Jo, det er nett det det kan. Eg skriv dette frå ein eee, eg kunne aldri tenke meg å prøve å installere Skyrim på den, for å sei det slik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ouch, tapte mot Tromsø? Jaja, skal ikke si så mye selv, med uavgjort mot Start. :| Jupp, og med det kan vi ikke lenger ta sølvplassen. Vi spiller mot Viking neste gang Jaså, i Trondhjem eller Stavanger? Kanskje jeg endelig skal komme meg på en fotballkamp igjen. Den forrige var da Norge spilte kamp mot et annet landslag på gamle Viking stadion i '94 eller '95. 16.000 kroner for en pc er latterlig dyrt etter min mening. Herreminhatt. Pc er pc. Egentlig ikke. Vil du ha en kraftig laptop, punger du ut. Smurf: Dell-historien høres søkt ut. Angående nettverkskortene som dør: Spenningsforskjell og lange kabelstrekk? Vel, jeg har vitner på at den er 100% sann om du ikke skulle tro meg. Et av vitnene er medlem her på forumet, og har også hatt trøbbel med den (sannsynligvis) overprisa business-Dell-en sin. Usikker på spenningsforskjell, men lange kabelstrekk er det ikke. Den lengste kabelen er 1 meter, og til donglene hadde jeg en USB-forlengelseskabel på 1 meter for å få de opp fra gulvet og sørge for at de ikke faller ned bak sofaen eller under bokhyllene. The Walking Dead. Drittserie, forresten. Tegneserien er bra, og TV-serien hadde potensiale til å bli tidenes feteste serie. Men både sesong 1 og sesong 2 til nå har vært dritt, og skuespillerne er så dårlige at jeg blir trist. Majoriteten av de holder så vidt Hotel Cæsar-nivå. Er ikke ofte jeg er enig med deg, men i dette tilfellet er jeg faktisk helt enig. Merkelig følelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tida flyr når man spiller BF3 gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg