Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan jo foreslå det for fatter, alt jeg egentlig får lov til å gjøre på maskina deres, er å rydde på skrivebordene og sortere start-menyen for dem når det blir for rotete. Samt å rippe lydbøker for mamma og fikse henne opp med kabal-samlinger. Og nå vil han kaste hele greia og kjøpe seg iMac i stedet. Da blir det i alle fall slutt på å sette meg til å gjøre ting her inne. Ille nok å prøve og fikse MacBookene til søstrene sisters hver gang de fucker til et eller annet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vista og RAID0(Stripe) er forresten en fantastisk kombinasjon. Not. -_- Skjønt, det er vel mer Vistas feil enn RAID0. Evt. PEBKAC fra helvete, men sånn går det når ens far påstår å ha mer peil på data enn en selv og fikser seg et eget, crappy oppsett fra Dell. Tsk, tsk. Burde begynne å ta betalt for å kjøre repair-disc hver gang de skrur av / restarter maskina. Om faren din har bestilt raid0 uten å kunne data så er han idiot :----D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 En homse tilbød seg å kline med meg for å få gratis drinker på byen i går. Jeg sa nei. Han må tilby mye mer enn klinings for det gitt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, var ikke Homs1. Selv om han også fikk klint! Var en annen random kar. Han som skulle ha klem av deg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Han var altså ikke lur nok til å gi deg drinkene først:p ------ Lei av skole, nå tar jeg fri for dagen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 vært å klatra på vegg i flere timer nå. var gratis i dag, og boulder vegg er fett men hardt syns det godgjør litt det at jeg brukte nesten 10 timer i går på å sitte å nerde skyrim. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hans: Du er homo, right? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, hahaha. Ikke bi engang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Aha aha. Stemmer... ;D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, hahaha. Ikke bi engang. Pffft. Vi vet hvordan regla går. Først prater folk om hvor ekle homsene er. Så spøker de med homoklining og sånn på fylla. Men de er helt streite altså... Etter en stund forteller de at de nok er litt småbi likevel. Og før du vet ordet av det så står de frem som blodhomse og får seg et lite gutteleketøy på 16-17 år med striper i håret og knekk i håndleddet. 4 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, var ikke Homs1. Selv om han også fikk klint! Var en annen random kar. Han som skulle ha klem av deg. Var han også homse? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei, hahaha. Ikke bi engang. Din dust, du er jo liksom min homsebestevenn 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Yes, har en liten genfeil. Alle andre deler enn akkurat seksualiteten min er svært homofil. Nei, var ikke Homs1. Selv om han også fikk klint! Var en annen random kar. Han som skulle ha klem av deg. Var han også homse? Han klinte med homs1 et par ganger i det minste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Morgenstund har gull i munn. Mye bedre og få med seg morgentimene i stedet for de sene nattetimene. Også er det mørkt når man skal sove. Morgenstund har Bundy i munn. Nei, var ikke Homs1. Selv om han også fikk klint! Var en annen random kar. Han som skulle ha klem av deg. Hvorfor liker homoer oss så mye? Hans: Du er homo, right? Pft, ikke hør på han, jeg gikk i samme klasse som han. Vi klinte og tullet rundt mye i vaskeskapet der Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Faen i helvete da. Bor på hybel, men er hjemme i helga. Skulle fylle bensin på bilen, alt ok. Fyller, betaler og setter meg inn i bilen. Så hører jeg: "SKRRRRRRRRRRRTSJ". Tror du ikke buksa, som ikke var trang eller slitt på noen måte, plutselig revner fra knappen, ned langs glidelåsen og 20 cm ned det ene beinet? Helsikke heller. Har selvfølgelig ikke med meg noen andre bukser hjem for helga og skal på quiz etterpå. Den eneste buksa jeg fant i skapet var en gammel joggebukse jeg har malt i. Selvsagt er den litt for kort og full av maling. Og ellers da? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Faen i helvete da. Bor på hybel, men er hjemme i helga. Skulle fylle bensin på bilen, alt ok. Fyller, betaler og setter meg inn i bilen. Så hører jeg: "SKRRRRRRRRRRRTSJ". Tror du ikke buksa, som ikke var trang eller slitt på noen måte, plutselig revner fra knappen, ned langs glidelåsen og 20 cm ned det ene beinet? Helsikke heller. Har selvfølgelig ikke med meg noen andre bukser hjem for helga og skal på quiz etterpå. Den eneste buksa jeg fant i skapet var en gammel joggebukse jeg har malt i. Selvsagt er den litt for kort og full av maling. Og ellers da? Må slutte å handle på jack & jones, samt H&M Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Slår ikke min historie. Jeg hadde en steingammel Saab på videregående, som batteriet ikke var helt bra på. Så jeg hadde to batterier som måtte byttes frem og tilbake innimellom. På morgenen før jeg dro på skolen, var batteriet flatt og måtte byttes. Men det er jo tungt også, så jeg holdt det inntil buksa og fikk klint batterisyre over halve buksa. Dette er visstnok etsende på klær. For i andre friminutt reiste jeg meg og det som RRRRRRRRRRRITSJ så var det bare filler igjen av dongeribuksa fra lårene og ned. For å gjør det ENDA festligere, reiv moroklumpene i klassen den enda mere opp. Så jeg rusla rundt på skolen i ødelagt bukse hele dagen og klødde som faen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Fett. Nå har jeg nesten fått mancaven min nesten perfekt. To gamer-verdige PCer, dritdigg PC-stol, 120-seng (mancaven er gjesterom når det trengs) og minikjøleskapet skal settes opp snart. Fått satt opp kabla nettverk og god lyd også. Tror nesten jeg blir her inne i en uke nå. edit: Lurer på å sette opp en gamer til. Broren til dama lurte på om jeg kunne ha den ene PCen hans hos meg for han hadde ikke plass etter at dama hans ominnredet. Endret 20. november 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Faen i helvete da. Bor på hybel, men er hjemme i helga. Skulle fylle bensin på bilen, alt ok. Fyller, betaler og setter meg inn i bilen. Så hører jeg: "SKRRRRRRRRRRRTSJ". Tror du ikke buksa, som ikke var trang eller slitt på noen måte, plutselig revner fra knappen, ned langs glidelåsen og 20 cm ned det ene beinet? Helsikke heller. Har selvfølgelig ikke med meg noen andre bukser hjem for helga og skal på quiz etterpå. Den eneste buksa jeg fant i skapet var en gammel joggebukse jeg har malt i. Selvsagt er den litt for kort og full av maling. Og ellers da? Må slutte å handle på jack & jones, samt H&M Var Cubus-bukse, og det er vel enda verre. Men er ikke alle som har råd til dritdyre merke-klær. Selv om jeg skjønner mer at folk kjøper dyre dongeribukser enn andre klestyper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg