Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Kan jeg tenke meg.

Vet ikke om det er bedre eller verre enn Orkanger vel og merke. Kom du deg hjem med overprisa nattbuss i helgene? For til Orkanger går det én. Kvart på tre natt til søndag.

Før hadde vi også fredager og kvart på to i tillegg. :p

Skjønt, før kosta den "bare" 120 kr også.

Vet du hva, kom meg ikke hjem med nattbussen en eneste gang. Var ikke mange som gikk, orkangerbussen var vel en av dem, pluss noen nettbusser til? Men har jo ikke sjangs til å følge med slikt når jeg er full. Så ble som oftest en dyr taxitur på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt stress å bo sånn midt i Oslo? jeg synes det er supert å ha det stille å rolig rundt meg.

Stress og stress. Jeg skrur på musikk og dekker til vinduene, så er jeg i min egen verden. Verre er det ikke. Fordelene med å bo her er at hvis noen skulle ringe og spørre om jeg blir med ut, er det bare å kaste på seg jakka og springe til trikken eller T-banen. Score!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Søkte jo på en jobb i oslo for en stund siden, men hørte aldri noe. Det var å passe på dyrene på en besøksgård mot gratis plass å bo, det kunne ha passet meg.

Lenke til kommentar

Kan jeg tenke meg.

Vet ikke om det er bedre eller verre enn Orkanger vel og merke. Kom du deg hjem med overprisa nattbuss i helgene? For til Orkanger går det én. Kvart på tre natt til søndag.

Før hadde vi også fredager og kvart på to i tillegg. :p

Skjønt, før kosta den "bare" 120 kr også.

Vet du hva, kom meg ikke hjem med nattbussen en eneste gang. Var ikke mange som gikk, orkangerbussen var vel en av dem, pluss noen nettbusser til? Men har jo ikke sjangs til å følge med slikt når jeg er full. Så ble som oftest en dyr taxitur på meg.

Yeah, kjenner til den. Jeg har bare gitt opp nattbusser, og kræsjer heller hos kompiser / ringer på hos søss midt på natta, vekker henne og krever å få sove på divanen hennes. :p

Lenke til kommentar

Vista og RAID0(Stripe) er forresten en fantastisk kombinasjon. :D

Not. -_-

Skjønt, det er vel mer Vistas feil enn RAID0.

Evt. PEBKAC fra helvete, men sånn går det når ens far påstår å ha mer peil på data enn en selv og fikser seg et eget, crappy oppsett fra Dell.

Tsk, tsk.

Burde begynne å ta betalt for å kjøre repair-disc hver gang de skrur av / restarter maskina.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...