Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff, for en halvtime siden var det på tide å stå opp. Og for en time siden på tide å våkne, men før 12? Ikke eff.

Hovedsaklig fordi jeg ikke var i seng før halv syv. :p

Morgenstund har gull i munn. :D Mye bedre og få med seg morgentimene i stedet for de sene nattetimene. Også er det mørkt når man skal sove.

Morgenstund er tull i grunn.*

Jeg liker de sene nattetimene og for min del er det mørkt uansett, jeg har sorte gardiner rundt senga.

De fleste vennene mine er ikke å få tak i før elleve på kvelden uansett.

Litt dårlig begrunnelse. Det er mørkt hele fuckings dagen for tiden... :p

Nettopp! :D

Man ser i alle fall ikke noe særlig, skjønt, det kan være den tette tåka som ligger over Trøndelag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har ikke opplevd det noe særlig glatt enda, men muligens fordi jeg kjører så pent uanset. :p

Bil er oppskrytt! Jeg tar trikken! :D

Offentlig transport suger. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jaja, bra for deg. Men jeg ble jææævlig lei av å stå og vente på bussen og fryse ræva av meg det året jeg tok buss. Huff. Også fulle busser med mye folk. Bah. Pes.

Bil. :love:

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det noe særlig glatt enda, men muligens fordi jeg kjører så pent uanset. :p

Bil er oppskrytt! Jeg tar trikken! :D

Offentlig transport suger. :nei:

Eller fordi du ikke kjører rundt i Orkdal. :p

Offentlig transport i Trøndelag suger, jeg antar det er noe bedre i Oslo, siden trikken deres går flere steder enn trikken i Trondhjem. Og jeg ser med gru frem til Tide starter opp å kjøre rundt, da blir det aldri buss å få i tide ...

Lenke til kommentar

Oslo er kansje den byen med best transporttilbud, så blir jo noe annet. Også er det varmere der. :(

Jeg gikk hjem fra byen igår i t-skjorte. Det var svært deilig. En 45 minutters spasertur ute i det milde "sommerværet" vi har nå. :love:

Det er varmt nok her også. Jeg kommer ikke på sist jeg hadde på meg genser eller jakke når jeg var ute. :p

Det være seg om det er på dagen eller kvelden.

Transporttilbudet i trøndelag er en skam spesielt hvis man bor i litt utkantstrøk. Jeg bodde på Klett og der var det totalt håpløst.

Kan jeg tenke meg.

Vet ikke om det er bedre eller verre enn Orkanger vel og merke. Kom du deg hjem med overprisa nattbuss i helgene? For til Orkanger går det én. Kvart på tre natt til søndag.

Før hadde vi også fredager og kvart på to i tillegg. :p

Skjønt, før kosta den "bare" 120 kr også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...