Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Så...hva skal man ønske seg til jul?

Familie har begynt å mase om hva en ønsker seg til jul allerede og jeg aner faen ikke hva man skal ønske seg.

Ba bare om cash jeg :fun:

Er vel ofte det man ender opp med. Men så har du de familiemedlemmene som absolutt på død og liv ikke vil gi penger og heller vil gi deg noe som ender opp som en støvfanger på en hylle et eller annet sted.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Luls. Ringte til mamma for et par dager siden og ba om adventskalender. Blir pakkekalender på meg, i en alder av 23 år. Dama får også pakkekalender av mammaen sin og :wee:

In other news, random rant (les: sannhet) fra meg:

<@j-> Åååååh, The Big Bang Theory suger så endeløst spermsnerk fra skrufsa på 170-kilos nigeriahora på gatehjørnet... >:(

Jeg skal ha av mamma jeg også, og jeg er 25. For gammel? Hørt sånt tull. Søstrene mine krever også kalender, ha-ha. :p

Og jeg er så enig, The Big Bang Theory suger grasalt stor eselmøkk.

Det er vel gøy inntil man havner på galehus... :)

Fortsatt ikke havna på galehus. :)

Faen så fristende, synd at med frakt og diverse så blir det litt fort dyrt å kjøpe som random gaver til kompiser.

Lenke til kommentar

Det er jo bare fordi du er av det mannlige kjønnet, Geiren.

Fikk militærvakta i uttrykningsbilen til å kjøre meg hjem jeg :) Ikke faen om jeg går hjem fra Grønland

Er da bare å vente til filmen ble ferdig det, så kunne jeg gått deg hjem. :D

God morgen latinger, på tide å stå opp nå.

Gjeeeesp....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Pff, for en halvtime siden var det på tide å stå opp. Og for en time siden på tide å våkne, men før 12? Ikke eff.

Hovedsaklig fordi jeg ikke var i seng før halv syv. :p

Morgenstund har gull i munn. :D Mye bedre og få med seg morgentimene i stedet for de sene nattetimene. Også er det mørkt når man skal sove.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...