Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Man er definitivt retardert dersom man skriver "pandecager". Du er retard. Pandecager er en awesome måte å feilstave ordet på. Akkurat som canpakes. Har alltid trodd at det var det danske ordet for pannekaker. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg er for øvrig flere ganger norgesmester i et brettspill, faktisk... Men det kunne aldri falle meg inn å spille mot selv. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Du er retard. Sier han som bruker 7 timer på å tape mot seg selv i Monopol. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har alltid trodd at det var det danske ordet for pannekaker. Det er det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg er for øvrig flere ganger norgesmester i et brettspill, faktisk... Men det kunne aldri falle meg inn å spille mot selv. Vel, er man ensom og føler for å spille brettspill, så gjør man det. Hjelper å ha en drøss med fantasi, muligheten til å kjefte høyt på seg selv og ha utviklet flere andre personligheter. Du er retard. Sier han som bruker 7 timer på å tape mot seg selv i Monopol. Som jeg sier, jeg er for god til å vinne mot meg selv. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Vida, profilbildet ditt gjør meg gal, ass... Selv om jeg i utgangspunktet er et ondt, heterofilt rovdyr, gjør den elefanten meg blaut som ei sviske... Jeg er for øvrig flere ganger norgesmester i et brettspill, faktisk... Men det kunne aldri falle meg inn å spille mot selv. Vel, er man ensom og føler for å spille brettspill, så gjør man det. Hjelper å ha en drøss med fantasi, muligheten til å kjefte høyt på seg selv og ha utviklet flere andre personligheter. Det er vel gøy inntil man havner på galehus... Endret 19. november 2011 av Langdon 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er vel gøy inntil man havner på galehus... Vi er allerede der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har alltid trodd at det var det danske ordet for pannekaker. Neida, det er mongo for mat. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er vel gøy inntil man havner på galehus... Vi er allerede der. Rettelse; Det er gøy inntill man blir degradert, og havner på et mindre sofistikert og ettertrakta galehus. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vida, profilbildet ditt gjør meg gal, ass... Selv om jeg i utgangspunktet er et ondt, heterofilt rovdyr, gjør den elefanten meg blaut som ei sviske... Jeg vet. Den er bare FOR søt. Det er jeg også, i grunn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Min avatar er for søt. Blir opphisset hver eneste gang jeg ser den. Går rett og slett amok innvendig når jeg ser den. HNGH!!!!! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. /Rage Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vurderer juleavatar. For tidlig? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ja, vent til desember. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vurderer juleavatar. For tidlig? Alt for tidlig, med mindre du vurderer en Justin Bieber-juleavatar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vurderer juleavatar. For tidlig? Jeg må ha! Noen som kan finne eller eventuelt lage en til meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er det noe jeg ikke vurderer så er det en justin bieber avatar. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er det noe jeg ikke vurderer så er det en justin bieber avatar. Du er en ond, ond kvinne. Jeg ønsker deg en kjip, kjip jul§!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vurderer juleavatar. For tidlig? Jeg må ha! Noen som kan finne eller eventuelt lage en til meg? Jeg har funnet mange fine når jeg har brukt google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg