Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du sett...sykkelfetish faktisk..

Sæd på setet

Våren 2006 fikk Östersund-politiet henvendelser fra en rekke kvinner som hadde fått ødelagt syklene sine. Gjentatte ganger skal de ha fått skjært opp dekkene sine, i tillegg fant kvinnene sæd på sykkelsetene, skriver svenske Östersunds-Posten.

Politiet har jaktet på 36-åringen siden de første meldingene kom inn og ganske nylig ble mannen avslørt og tatt. Episoden som gjorde at politiet endelig fikk tak i mannen var en kvinne som så 36-åringen gjøre mildt sagt oppsiktsvekkende ting med hennes sykkel fra sitt kjøkkenvindu. Kvinnen ringte politiet som ut fra hennes beskrivelse fikk anholdt mannen.

Avslørt av DNA

Først nektet svensken all form for kjennskap til saken, helt til DNA-prøven av sykkelsetene viste noe helt annet.

Lenke til kommentar
Siden vi snakker om Poe, her er The Raven lest av verdens feteste horrorskuespiller, Vincent Price. Han hadde hovedrollen i masse filmer basert på Poe-historier på 60-tallet. Han har også snakkestemmen i MJ sin Thriller.

[yotube]FID1CiB4bcU[/yotube]

Wow... Det var ti minutter med kos det.

Lenke til kommentar

Jeg liker Inger Hagrup, André Bjerke og Jens Bjørneboe. Pluss en del andre, men de tre er de norske favorittene. Jeg har elsket Edgar Allan Poe siden jeg var ganske liten og mamma lot meg lese igjennom bøkene hennes. Dvs. at jeg likte Poe før han ble featured i en Simpsons-episode.

EDIT: Og jøssenamn, jeg har lest annet enn diktene hans, og faktisk flere dikt enn The Raven. Sykt.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Woohoo, jeg også, Eple ^^

Bortsett fra at de ikke er de norske favorittene (vel, kanskje som diktere, men ikke forfattere), og at mamma og pappa ikke har noe av Poe som jeg kunne lese, så jeg oppdaga det via bibliotekene jeg før var så glad i, men nå ikke liker (bare fordi jeg ikke liker tanken på å måtte levere fra meg bøkene når de er ferdig lest i stedet for å ha de til odel og eie).

Jeg husker jeg leste The Tell-Tale Heart en gang. Den var bra ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...