Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Var det jeg visste. Litt god poesi var alt som skulle til for å roe ned kafeen. Apropos Allen Poe. The Complete Works of H. P. Lovecraft. 1. .jpg -> .rar 2. unzip. 3. ????? 4. Profitt! Endret 2. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Har du sett...sykkelfetish faktisk.. Sæd på setet Våren 2006 fikk Östersund-politiet henvendelser fra en rekke kvinner som hadde fått ødelagt syklene sine. Gjentatte ganger skal de ha fått skjært opp dekkene sine, i tillegg fant kvinnene sæd på sykkelsetene, skriver svenske Östersunds-Posten. Politiet har jaktet på 36-åringen siden de første meldingene kom inn og ganske nylig ble mannen avslørt og tatt. Episoden som gjorde at politiet endelig fikk tak i mannen var en kvinne som så 36-åringen gjøre mildt sagt oppsiktsvekkende ting med hennes sykkel fra sitt kjøkkenvindu. Kvinnen ringte politiet som ut fra hennes beskrivelse fikk anholdt mannen. Avslørt av DNA Først nektet svensken all form for kjennskap til saken, helt til DNA-prøven av sykkelsetene viste noe helt annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 eg stikk Victory. Btw, jeg er drittlei av at du kommer hit og sprer dritt og lager trøbbel... Må du starte en debatt hver eneste gang du er innom? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Han må det. Men nå er han borte og jeg er i grunnen glad for det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Eight nails, who fails? Dumme forumet liker ikke rar-filer. Skal fungere nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Apropos Allen Poe. The Complete Works of H. P. Lovecraft. 1. .jpg -> .rar 2. unzip. 3. ????? 4. Profitt! I wuw you! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Dumme forumet liker ikke rar-filer. Skal fungere nå. Var mer vinnerreplikken til en heller latterlig film. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Siden vi snakker om Poe, her er The Raven lest av verdens feteste horrorskuespiller, Vincent Price. Han hadde hovedrollen i masse filmer basert på Poe-historier på 60-tallet. Han har også snakkestemmen i MJ sin Thriller. Se filmen hos Youtube Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Bytex, det der var rett og slett magisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Poe Takk Btw dro schnell? But why,oh why did the bad man go away? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker måseseks. You is not alone oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Siden vi snakker om Poe, her er The Raven lest av verdens feteste horrorskuespiller, Vincent Price. Han hadde hovedrollen i masse filmer basert på Poe-historier på 60-tallet. Han har også snakkestemmen i MJ sin Thriller. [yotube]FID1CiB4bcU[/yotube] Wow... Det var ti minutter med kos det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Og her er en fantastisk versjon av The Simpsons http://en.sevenload.com/videos/SCR4nVh/The...-The-Raven-engl Med James Earl-Jones som narrator. Prøv å følge med på alle detaljene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg liker Inger Hagrup, André Bjerke og Jens Bjørneboe. Pluss en del andre, men de tre er de norske favorittene. Jeg har elsket Edgar Allan Poe siden jeg var ganske liten og mamma lot meg lese igjennom bøkene hennes. Dvs. at jeg likte Poe før han ble featured i en Simpsons-episode. EDIT: Og jøssenamn, jeg har lest annet enn diktene hans, og faktisk flere dikt enn The Raven. Sykt. Endret 2. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hvem faen bryr seg om forfattere i en så useriøs tråd? Lag "Dikt og poesihjørnet". Endret 2. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ganske mange hvis du ser på forrige side. Bwahahah..så DU er nok outsideren her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Woohoo, jeg også, Eple ^^ Bortsett fra at de ikke er de norske favorittene (vel, kanskje som diktere, men ikke forfattere), og at mamma og pappa ikke har noe av Poe som jeg kunne lese, så jeg oppdaga det via bibliotekene jeg før var så glad i, men nå ikke liker (bare fordi jeg ikke liker tanken på å måtte levere fra meg bøkene når de er ferdig lest i stedet for å ha de til odel og eie). Jeg husker jeg leste The Tell-Tale Heart en gang. Den var bra ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ser jeg ikke på som noe problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Håper denne halvtimen går fort, jeg er sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg