Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg husker den gangen jeg fikk ADSL for første gang. Jeg fikk ikke sove hvis jeg ikke så at up/download lysene på modemet blinket konstant. Sto opp flere ganger på natta for å finne noe nytt å laste ned. Ahhh those were the days.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahhh... denne grusomme lørdagen.

En fest å dra på, langt i gokk. Sikkert totalt pølsefest, men blir vel genske bra med drikke.

Eller dra på bowling med ei venninde (som da selvfølgelig har type, så ikke noe funtime)?

ender vel med at jeg bare sitter her og lamer i et par timer og sovner :roll:

Lenke til kommentar

Lurer på om hakkede tomater, hvitløk og løk kan bli en saus til pasta?

Hiv oppi et par spiseskjeer tomatpure også. Og en teskje sukker til å balansere vekk bitterheten til tomatpureen. Kok det litt opp sammen med litt krydder. Jeg bruker en sånn pizzablanding med oregano og basilikum sammen med litt pepper, havsalt og en liten dæsj Jensen Knust Chilli. Kan bruke litt paprikapulver også.

Det blir fantastisk godt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hiv oppi et par spiseskjeer tomatpure også. Og en teskje sukker til å balansere vekk bitterheten til tomatpureen. Kok det litt opp sammen med litt krydder. Jeg bruker en sånn pizzablanding med oregano og basilikum sammen med litt pepper, havsalt og en liten dæsj Jensen Knust Chilli. Kan bruke litt paprikapulver også.

Det blir fantastisk godt.

Supert! tomatpure har jeg ikke, men har faktisk alt det andre du nevner, untatt chillien, som er fersk, så det blir sikkert like bra. Skal løken brunes eller stekes først, også ha det andre oppi, og hvor lenge skal det koke ca?

Lenke til kommentar

Supert! tomatpure har jeg ikke, men har faktisk alt det andre du nevner, untatt chillien, som er fersk, så det blir sikkert like bra. Skal løken brunes eller stekes først, også ha det andre oppi, og hvor lenge skal det koke ca?

Tja... Jeg har aldri tatt tida på det. 10-15 minutter kanskje? Jeg har bare tatt det på feelingen.

Du trenger ikke brune løken først.

Tenker 2-3 båter kansje. Er hekta på hvitløk. :)

Ta gjerne 4-5 båter. Hvitløk er godt. :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvitløk passer faktisk til det meste, og man lager den aller beste hvitløksdressingen selv og det er jo så enkelt også.

Det ble 4 båter hvitløk nå. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...