Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og derfor skriver jeg fortsatt ønskeliste som jeg gir til familien min. :p

Minstesøss gjør det samme, og søss sender meg lenker til kjoler, babydoller og slikt hos Nelly, VS o.l. sider som hun vil at jeg skal kjøpe henne. Skjønt, det er mer generelt enn julegave / bursdagsgave. Hun vil at jeg skal kjøpe de sånn spontant og gi henne. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok forøvrig til at jeg kjøper meg elektroniske duppedingser selv.

Etter å ha betalt 10k til til BSU-en og kjøpt julegaver, satt av penger til romjulsfyll og fyrverkeri, så skal jeg forhåpentligvis ha igjen nok penger til å oppgradere den stasjonære maskina mi, evt. kjøpe meg en komfortabel og ergonomisk kontorstol til "noen" tusen fra Kinnarps. :love:

Så blir det å spe på utover året med SGSII, SGT10.1, ny laptop, objektiv til å erstatte mitt gamle 70-300 m/ makrofunksjon og noen CF2-kort på minst 16 GB. :p

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke. I dag skal man på Twilight! Skal bare rydde litt først.

Kan jeg heller stikke nåler under neglene og klore ut øynene mine? Det høres hakket bedre ut enn Twilight.

Varmer opp med 3 Fernet på styrten før jeg går ut døra så blir det god stemning på kinoen. Team Jacob :*

:love:

Lenke til kommentar

Minstesøss gjør det samme, og søss sender meg lenker til kjoler, babydoller og slikt hos Nelly, VS o.l. sider som hun vil at jeg skal kjøpe henne. Skjønt, det er mer generelt enn julegave / bursdagsgave. Hun vil at jeg skal kjøpe de sånn spontant og gi henne. :p

Jeg håper broren min aldri gir meg en babydoll :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg håper broren min aldri gir meg en babydoll :dontgetit:

Jeg har til gode å gi henne det uansett. Selv hvor mye hun ønsker seg det.

Jeg kjøper henne parfymer jeg liker lukten på. De fleste lukter kokos. :p

Evt. halskjeder eller dingeldangel til ørene hennes.

I retur får jeg stort sett skjorter som aldri passer og som er kjøpt på butikker hvor L er den største størrelsen, så jeg får ikke bytta de i noe brukendes, men det er vel tanken som teller antar jeg. Selv om hu vet at jeg er XL til XXL, og hovedsaklig kjøper meg 3-4 XL selv, da jeg finner det komfortabelt med alt for store overdeler. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Stakkars dere, jeg kommer sikkert til å være overaktiv her en stund nå. Sånn på forumet.

Men dæven nettet er raskt, raskeste jeg noen gang har hatt hvertfall.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En følelse jeg absolutt ikke kan kjenne meg igjen i :/

Det er en ganske rar og bisarr følelse, etter 1 år med bærbart modem fra netcom. Da brukte jeg kansje 5-15 min på å lade et youtube klipp hvis jeg ville se det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...