Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg forventer ikke å få det.

Jeg forventer å få penger fra søstrene sisters, farmor, mormor, mamma og pappa.

Penger jeg aldri i verden klarer å bruke på det jeg skal bruke dem til, men som ender opp brukt på dilldall og fyll.

Derfor hater jeg å få penger i gave, selv om de er ment til å brukes på ditt og datt, så ender de alltid opp brukt på dilldall, da jeg ikke har noe særlig god kontroll over økonomien min.

Har jeg penger, vil jeg aller helst bruke de opp fort som faen, så lenge det er plastikk. Lapper spretter jeg aldri.

Vel, 200-lapper og nedover går greit å bruke, men 500- og 1000-lapper ligger samlet på sparebøssa mi, siden jeg aldri noen sinne får meg til å bruke dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke særlig fan over å få penger selv. Går som regel til bare dritt på matbutikken eller spontankjøp når jeg er ute.

Nei - gi meg heller noe fint og meningsfullt som jeg kan bruke! Siste gaven jeg fikk var ulltøfler, og de er det første jeg hopper inn i når jeg står opp, og det siste jeg tar av meg når jeg legger meg. Kos :love:

Men nå er det natta for min del, har sittet aaaalt for lenge oppe. Sto opp kl 15:30 i dag, ble nesten deprimert da jeg våknet og det hadde rukket å bli mørkt ute. Satser på å stå opp mens det fortsatt er lyst ute i morgen!

Lenke til kommentar

Badekaret før du har gjort ting for meg? Hva er dette for tull?

Du vet at du skal tilfredstille meg før deg selv. Det er en selvfølge siden jeg tross alt er verdens navle.

Verdens rumpe* :tease:

Vennen min (som forøvrig ikke er Lycan) fikk en IRR ops UN invl sched chg på LSD.

For dere som kan flyspråket :cool:

Haha, jeg lo!

Egentlig ikke. Jeg skjønte ikke hva det betyr.

Jeg skjønte heller ikke noe :/

Det betyr at både han og jeg feiga ut. Noe som er like greit. Hadde ikke turt uansett.

involuntary schedule change due to irregularity in operations. elns.

Send LSD'en til meg ^^

Er KID-nummer det samme som kvitteringsnummer? Eller hva er et kvitteringsnummer?

Er du 16?

Lenke til kommentar

Du kommer til å angre på den tatoveringen av et kondom i ansiktet, men det er kulere enn å være "toppkommentator" i artiklene til nettavisen.

Hvorfor har ikke jeg deg på facern forresten, lille hansegutt?

Du vil ikke ha meg på facebook

tror jeg da.

Er ikke min feil at jeg er så überfunny og kul hele tiden, OKAY????!!!!

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke. I dag skal man på Twilight! Skal bare rydde litt først.

Kan jeg heller stikke nåler under neglene og klore ut øynene mine? Det høres hakket bedre ut enn Twilight.

Gah, har vært sosial de tre siste kveldene. Da får jeg lov å bare sitte inne med musikk og eventuelt en film i dag? :/

Selvsagt kan du det. Verden er skummel og dum. Det er trygt under dyna.
Lenke til kommentar

I dag skal man se på fotball å drikke øl.

Denne posten skal jeg sitere i natt når jeg kommer hjem drita fordi Balotelli har rævpult Toons på det groveste.

Jeg elsker Balotelli, men om han rævpuler Newcastle så skal jeg komme å rævpule deg.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan du det. Verden er skummel og dum. Det er trygt under dyna.

Endelig noen som forstår meg :cry:

Ja, Lars er flink sånn. :)

Jeg skal også kose meg med film og musikk, frister mer enn å dra på Gossip med søss og typen i alle fall. Fikk ikke overtalt dem til å dra på Familien med meg, så da kan de bare ha det så godt. :p

Er egentlig ikke særlig fan over å få penger selv. Går som regel til bare dritt på matbutikken eller spontankjøp når jeg er ute.

Nei - gi meg heller noe fint og meningsfullt som jeg kan bruke! Siste gaven jeg fikk var ulltøfler, og de er det første jeg hopper inn i når jeg står opp, og det siste jeg tar av meg når jeg legger meg. Kos :love:

Men nå er det natta for min del, har sittet aaaalt for lenge oppe. Sto opp kl 15:30 i dag, ble nesten deprimert da jeg våknet og det hadde rukket å bli mørkt ute. Satser på å stå opp mens det fortsatt er lyst ute i morgen!

Ikke sant? Jeg fikk en joggebukse og en pysjbukse med Turtles på. Bruker joggebuksa hele tiden når jeg slacker, og regner med at når det blir kaldere, vil jeg bruke pysjbuksa også. Det blir enten det eller å krype til korset og bytte ut watteppet med ei vinterdyne. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg elsker å få "kose"-ting til jul; tepper, tøfler, kosebukser o.l. Alltid en stor hit.

Personlig er jeg ikke noe glad i myke pakker, men jeg blir ikke misfornøyd heller. En pakke er en pakke og det er mange ganger bedre enn gavekort og penger. :p

Jeg vil ha bøker. Opp og i mente. Selv om familien min ikke er noe interessert i å gi meg det, siden de mener jeg ikke har plass til de lenger. De hakke peil så klart, og jeg har veggplass til flere bokhyller uansett.

Ønsker meg forøvrig et par bøker om Jokke og Valentinerne, Jan Zahls "Kontroll på kontinentet" og den nyeste av Jean M. Auel. Oddsen for at jeg får noen av dem er relativt liten, så jeg må vel kjøpe de selv. :p

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet å bli "skuffet" når jeg får ting, fordi jeg ønsker meg egentlig aldri noe, så det er jævlig vanskelig for familie og andre å finne på noe til meg. Så jeg blir egentlig bare dritglad uansett hva jeg får, det er jo en gave og de har tenkt veldig hardt på meg for å finne ut hva de skal kjøpe. Kan ikke forlange mere enn det :)

Ting jeg kunne tenke meg som iPhone4s eller ipad2 eller et annet nettbrett er så dyrt at jeg må kjøpe dem selv uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...