L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Notice how the male is flexing his muscles in a typical display of the human mating ritual. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 ...and what is this? One of the so called african-americans with an enormous reproduction article is literally bathing one of the females in his semen. A truly magnificent sight that rarely occurs! 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 God stemning. Hilsen hans Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tror jeg skal ta meg en tur ut og rusle..er jo bare 0 grader ute. Har sittet på PC-stolen siden jeg sto opp kl 12 i dag Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fyyy. Jeg tok en oppvask på kammerset og sendte Lycantrophe rett i seng. Han var full den gutten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 DUMMESTE JEG HAR HØRT!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor har ikke jeg deg på facern forresten, lille hansegutt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Betaen til Diablo 3 er litt for fengende. Kombinert med øl er det hele helt fantastisk. Kanskje jeg skal snacke litt på pizza-restene fra middag også? Om jeg finner stykker uten mandler eller sopp that is. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 En venn lurte på om jeg skulle være med å ta LSD på fredag. Vet ikke om jeg skal takke ja, eller skaffe meg nye venner. Hmmm! God stemning. Hilsen hans Hmmmmm... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vennen min (som forøvrig ikke er Lycan) fikk en IRR ops UN invl sched chg på LSD. For dere som kan flyspråket Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vennen min (som forøvrig ikke er Lycan) fikk en IRR ops UN invl sched chg på LSD. For dere som kan flyspråket Haha, jeg lo! Egentlig ikke. Jeg skjønte ikke hva det betyr. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg tar ikke LSD og du er DOMM Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg tar ikke LSD og du er DOMM Nei, jeg er ikke Dom. Jeg er Switch. Dette har vi vært gjennom før. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vennen min (som forøvrig ikke er Lycan) fikk en IRR ops UN invl sched chg på LSD. For dere som kan flyspråket Haha, jeg lo! Egentlig ikke. Jeg skjønte ikke hva det betyr. Det betyr at både han og jeg feiga ut. Noe som er like greit. Hadde ikke turt uansett. involuntary schedule change due to irregularity in operations. elns. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg tar ikke LSD og du er DOMM Nei, jeg er ikke Dom. Jeg er Switch. Dette har vi vært gjennom før. Fair enough. Hansern har forøvrig rett, no LSD yo. Er ikke plassen for det på Haus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Fett! Jeg fant en side med spotify playlists med shantyer. Endret 18. november 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 A psychiatrist was conducting a group therapy session with four young mothers and their small children. "You all have obsessions," he observed. To the first mother, Mary, he said, "You are obsessed with eating. You've even named your daughter Candy." He turned to the second mom, Ann: "Your obsession is with money. Again, it manifests itself in your child's name, Penny." He turned to the third mom, Joyce: "Your obsession is alcohol. This too shows itself in your child's name, Brandy." At this point, the fourth mother, Kathy, quietly got up, took her little boy by the hand, and whispered, "Come on, Dick, this guy has no idea what he's talking about. Let's pick up Peter and Willy from school and go get dinner.” Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ahahaha! xD In other words, må kjøpe meg ny laptop føler jeg. Laptopen min skrur seg av randomly og både Dell og jeg har vel egentlig gitt den opp, netbooken min oppfører seg på samme måte og ASUS ville ikke engang ha noe med den å gjøre, så nå må jeg oppgradere den stasjonære, kjøpe ny mobil, ny laptop og et nettbrett, i tillegg til et godt zoom-objektiv og noen større CF-kort. Glad det er jul snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvis det der reflekterer det du forventer å få er du en bortskjemt drittunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg