Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvem er Grønneberg?

*google*

Åh, vokalisten i CC Cowboys. Moro da. Jeg kjenner hele gjengen i Vassendgutane, om det hjelper. :D

Trenger ikke noe spennende å skryte om, om du smører litt tjukt på. Bare spør Bundy om den sportsbilen han kræsja i Oslo i over 300 km/t.

Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer*

Farfaren min har en egen side på engelsk Wikipedia. :D

Og jeg kjenner to av medlemmene fra Gåte rimelig godt, er i slekt med Geir Zahl og det ene søskenbarnet mitt er på nikk med de fra Zeromancer som var med i Seigmen og har festa med Gothminister. Ooh, og så har jeg bomma sigg av Keith Richards. :p

Du bor jo ikke i trondheim?

Er ikke sååå lenge siden jeg var der :whistle:

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg bor 4-5 mil sørvest for Trondhjem. :p

Bra, da husket je.. WAIT. EN AV SØSTRENE DINE BOR DER?!!?!

HUN DIGGE ELLER STYGGE?!

jeg sa til deg jeg skulle ta hu ene søstra di en gang!

linkz plz

Tudelu...

I'm of to see the wizard. The wonderful wizard of vinmonopolet.

Chase the dragon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra, da husket je.. WAIT. EN AV SØSTRENE DINE BOR DER?!!?!

HUN DIGGE ELLER STYGGE?!

jeg sa til deg jeg skulle ta hu ene søstra di en gang!

linkz plz

Ja, en av søstrene mine bor der.

Om det er den digge eller den stygge kommer an på preferansene dine.

Lawl, mamma og pappa kommer hjem samtidig. Mamma klager over at det er varmt og lurer på om jeg har tent opp, jeg svarer nei, det var varmt da jeg våknet, trodde de hadde tent opp før de dro på jobb, pappa sier han skrudde ned varmekablene i går, ned til 11. Mamma påstår hardnakket at de sto på 1, så han kunne ikke ha skrudd de ned til 11, og så begynner de å krangle om manglende komma, ødelagte temperaturmålere og hvor vidt de skal skru på varmen eller ei.

Jeg gir nå glatt faen, det er kronisk for varmt her nede, jeg sitter med alle tre vinduene mine oppe for å prøve og holde temperaturen under 20. :p

Lenke til kommentar

Maddafakka :grumpy:

Kjøp no 13% vin i allefall, eller bare vodka. Du skal skyep med meg i dag eller?

For å være ærlig sjekker jeg aldri prosentsatsen på vin, men nå når jeg ser så er det 13,5%.

Send meg en PM med skype-en din.

Alrght, will do.

Beklager for seint svar, jeg ledet en motstandsbøle på 4chan mot deadmau5.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...