tsghost Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Yooo long time no see DNFK! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Selv satser jeg på skotske dråper i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 y Og med det erklærer jeg DNFKs ukentlige alkodiskusjon for åpnet. YES! Elsker å spørre her. Får svarene jeg trenger. Også skal du skype med meg i kveld. (jeg kan da håpe..) Kanskje. Hadde egentlig planer om å leke modell for dama i studioet i kveld. Selv satser jeg på skotske dråper i kveld. Det er seriøst fristende det også. Men så var det dette med cashflow. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Selv satser jeg på skotske dråper i kveld. Det er seriøst fristende det også. Men så var det dette med cashflow. Derfor jeg alltid sørger for å ha hyllen full. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Yooo long time no see DNFK! Tjänare, grabben. Har ni hår på snabben? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Selv satser jeg på skotske dråper i kveld. Det er seriøst fristende det også. Men så var det dette med cashflow. Derfor jeg alltid sørger for å ha hyllen full. Thaiwhisky in december. Kjøper neste uke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Thaiwhisky in december. Kjøper neste uke. My hero. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Starter med Tuborg nå Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Urk. Dislike! Endret 18. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå skal vi ta en Gin Tonic her på kontoret. God stemning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Alt går ned ... sa brura. Nå skal vi ta en Gin Tonic her på kontoret. God stemning. Godt å se dere tar malariaforebyggende arbeid på alvor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå skal vi ta en Gin Tonic her på kontoret. God stemning. Godt å se dere tar malariaforebyggende arbeid på alvor. HMS er svært viktig. Her tar vi slikt på alvor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Selv satser jeg på skotske dråper i kveld. Bare nordnorske dråper her i gården Starter med Tuborg nå Nub 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Yooo long time no see DNFK! Tjänare, grabben. Har ni hår på snabben? haha Ikke mye er forandret her siden sist ser jeg. Har ikke vært her på minst et halvt år nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Slacker. Modern har forøvrig klart å miste bilnøklene sine, som har ligget i veska hennes hele dagen, så nå sitter hu på jobb og kommer seg ikke hjem. Søss har den andre bilen i Trondhjem, jeg har ingen planer i det hele tatt om å gå de 7 km dit for å gi henne ekstranøklene og ingen av vennene mine med lappen her i dalen er hjemme. For å gjøre det enda bedre, nekter hun å ta taxi hjem for å hente ekstranøklene. Oh well, det gjør at jeg kan slacke litt mer før jeg begynner på middagen om ikke annet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Slacker. Modern har forøvrig klart å miste bilnøklene sine, som har ligget i veska hennes hele dagen, så nå sitter hu på jobb og kommer seg ikke hjem. Søss har den andre bilen i Trondhjem, jeg har ingen planer i det hele tatt om å gå de 7 km dit for å gi henne ekstranøklene og ingen av vennene mine med lappen her i dalen er hjemme. For å gjøre det enda bedre, nekter hun å ta taxi hjem for å hente ekstranøklene. Oh well, det gjør at jeg kan slacke litt mer før jeg begynner på middagen om ikke annet. Du bor jo ikke i trondheim? Er ikke sååå lenge siden jeg var der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvem er Grønneberg? *google* Åh, vokalisten i CC Cowboys. Moro da. Jeg kjenner hele gjengen i Vassendgutane, om det hjelper. Trenger ikke noe spennende å skryte om, om du smører litt tjukt på. Bare spør Bundy om den sportsbilen han kræsja i Oslo i over 300 km/t. Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer* Farfaren min har en egen side på engelsk Wikipedia. Og jeg kjenner to av medlemmene fra Gåte rimelig godt, er i slekt med Geir Zahl og det ene søskenbarnet mitt er på nikk med de fra Zeromancer som var med i Seigmen og har festa med Gothminister. Ooh, og så har jeg bomma sigg av Keith Richards. Du bor jo ikke i trondheim? Er ikke sååå lenge siden jeg var der Nei, jeg gjør ikke det. Jeg bor 4-5 mil sørvest for Trondhjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tudelu... I'm of to see the wizard. The wonderful wizard of vinmonopolet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hurry, homeboy, før de stenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg