Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

y

Og med det erklærer jeg DNFKs ukentlige alkodiskusjon for åpnet.

YES!

Elsker å spørre her. Får svarene jeg trenger. :D

Også skal du skype med meg i kveld.

(jeg kan da håpe..)

Kanskje. Hadde egentlig planer om å leke modell for dama i studioet i kveld.

Selv satser jeg på skotske dråper i kveld.

Det er seriøst fristende det også. Men så var det dette med cashflow.
Lenke til kommentar

Slacker. :p

Modern har forøvrig klart å miste bilnøklene sine, som har ligget i veska hennes hele dagen, så nå sitter hu på jobb og kommer seg ikke hjem. Søss har den andre bilen i Trondhjem, jeg har ingen planer i det hele tatt om å gå de 7 km dit for å gi henne ekstranøklene og ingen av vennene mine med lappen her i dalen er hjemme.

For å gjøre det enda bedre, nekter hun å ta taxi hjem for å hente ekstranøklene.

Oh well, det gjør at jeg kan slacke litt mer før jeg begynner på middagen om ikke annet. :p

Lenke til kommentar

Slacker. :p

Modern har forøvrig klart å miste bilnøklene sine, som har ligget i veska hennes hele dagen, så nå sitter hu på jobb og kommer seg ikke hjem. Søss har den andre bilen i Trondhjem, jeg har ingen planer i det hele tatt om å gå de 7 km dit for å gi henne ekstranøklene og ingen av vennene mine med lappen her i dalen er hjemme.

For å gjøre det enda bedre, nekter hun å ta taxi hjem for å hente ekstranøklene.

Oh well, det gjør at jeg kan slacke litt mer før jeg begynner på middagen om ikke annet. :p

Du bor jo ikke i trondheim?

Er ikke sååå lenge siden jeg var der :whistle:

Lenke til kommentar

Hvem er Grønneberg?

*google*

Åh, vokalisten i CC Cowboys. Moro da. Jeg kjenner hele gjengen i Vassendgutane, om det hjelper. :D

Trenger ikke noe spennende å skryte om, om du smører litt tjukt på. Bare spør Bundy om den sportsbilen han kræsja i Oslo i over 300 km/t.

Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer*

Farfaren min har en egen side på engelsk Wikipedia. :D

Og jeg kjenner to av medlemmene fra Gåte rimelig godt, er i slekt med Geir Zahl og det ene søskenbarnet mitt er på nikk med de fra Zeromancer som var med i Seigmen og har festa med Gothminister. Ooh, og så har jeg bomma sigg av Keith Richards. :p

Du bor jo ikke i trondheim?

Er ikke sååå lenge siden jeg var der :whistle:

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg bor 4-5 mil sørvest for Trondhjem. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...