Slimda Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vel.. vel... JEG SPISER BAMSEMUMS! Jeg spiser fredagsvafler med smør og hvitost! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg burde pelle meg på skolen, skal trene... og kanskje gjøre litt skolegreier Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 God stemning på kontoret hver eneste fredag, for da er Mr. Hansmeister DJ. Nå spiller vi litt Rihanna og Lady Gaga. Topp stemning. Jeg håper det blir litt OTOH i mellom Rihanna og Lady gaga? OTOH blir litt softcore. Blir fort Urfaust, Behexen eller Mare for å si det sånn. Har faktisk (no bullshit) røkelse her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Urfaust og røkelse høres bra ut. Max dig jalla stemning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ingenting er som en OTOH konsert med røkelse i dress :--) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Der Freiwillige Bettler! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har som andre problemer med å få tiden til å strekke til. Jeg er allerede dypt inne i Skyrim med store problemer for å komme meg derifra, hvor det er på det punktet hvor jeg må love karakteren min å spille mer senere sånn at jeg kan gå og legge meg om morgenen (på samme måte som jeg lover kroppen min mat senere om den er med på å legge seg), og har nå i tillegg beta til Diablo 3 og Star Wars: The Old Republic. Hvordan skal jeg balansere dette? :o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har som andre problemer med å få tiden til å strekke til. Jeg er allerede dypt inne i Skyrim med store problemer for å komme meg derifra, hvor det er på det punktet hvor jeg må love karakteren min å spille mer senere sånn at jeg kan gå og legge meg om morgenen (på samme måte som jeg lover kroppen min mat senere om den er med på å legge seg), og har nå i tillegg beta til Diablo 3 og Star Wars: The Old Republic. Hvordan skal jeg balansere dette? :o Gi betakeyen din til diablo 3 til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ikke faen. Men ser ut til at det går rundt likevel, gidder ikke SWTOR enda og battle.net er nede for maintenance. Du kan få komme hit og prøve D3 når det blir released, jeg kjøpte en gøy pakke med WoW og får det gratis. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Ikke faen. Men ser ut til at det går rundt likevel, gidder ikke SWTOR enda og battle.net er nede for maintenance. Du kan få komme hit og prøve D3 når det blir released, jeg kjøpte en gøy pakke med WoW og får det gratis. Hvis jeg noen gang setter en fot i ditt hus, så er det fordi jeg brøt meg inn i feil hus Endret 18. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ikke faen. Men ser ut til at det går rundt likevel, gidder ikke SWTOR enda og battle.net er nede for maintenance. Du kan få komme hit og prøve D3 når det blir released, jeg kjøpte en gøy pakke med WoW og får det gratis. Hvis jeg noen gang setter en fot i ditt hus, så er det fordi jeg brøt meg inn i feil hus Eller fordi du våkner med kroppen full av diverse daterape-drugs og rester av gaffa overalt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor rester? Jeg ville holdt ham innpakket i gaffateip som en mumie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Eller fordi du våkner med kroppen full av diverse daterape-drugs og rester av gaffa overalt? It would be my pleasure Faen, bytex of datasmurg, slutt å si sånt. Nå må jeg runke.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Go do your thing. Jeg har et hus å vaske og desinfisere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en vinflaske i dag. Y/N Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) y Og med det erklærer jeg DNFKs ukentlige alkodiskusjon for åpnet. Endret 18. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg en vinflaske i dag. Y/N YES! Også skal du skype med meg i kveld. (jeg kan da håpe..) Endret 18. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Og med det erklærer jeg DNFKs ukentlige alkodiskusjon for åpnet. Ventet på dette en uke. Blir amaretto i badekaret i kveld. Can't wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg