Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God stemning på kontoret hver eneste fredag, for da er Mr. Hansmeister DJ.

Nå spiller vi litt Rihanna og Lady Gaga.

Topp stemning.

Jeg håper det blir litt OTOH i mellom Rihanna og Lady gaga?

OTOH blir litt softcore. Blir fort Urfaust, Behexen eller Mare for å si det sånn. Har faktisk (no bullshit) røkelse her.

Lenke til kommentar

Jeg har som andre problemer med å få tiden til å strekke til.

Jeg er allerede dypt inne i Skyrim med store problemer for å komme meg derifra, hvor det er på det punktet hvor jeg må love karakteren min å spille mer senere sånn at jeg kan gå og legge meg om morgenen (på samme måte som jeg lover kroppen min mat senere om den er med på å legge seg), og har nå i tillegg beta til Diablo 3 og Star Wars: The Old Republic.

Hvordan skal jeg balansere dette? :o

Lenke til kommentar

Jeg har som andre problemer med å få tiden til å strekke til.

Jeg er allerede dypt inne i Skyrim med store problemer for å komme meg derifra, hvor det er på det punktet hvor jeg må love karakteren min å spille mer senere sånn at jeg kan gå og legge meg om morgenen (på samme måte som jeg lover kroppen min mat senere om den er med på å legge seg), og har nå i tillegg beta til Diablo 3 og Star Wars: The Old Republic.

Hvordan skal jeg balansere dette? :o

Gi betakeyen din til diablo 3 til meg :D

Lenke til kommentar

Ikke faen. :p Men ser ut til at det går rundt likevel, gidder ikke SWTOR enda og battle.net er nede for maintenance. :p

Du kan få komme hit og prøve D3 når det blir released, jeg kjøpte en gøy pakke med WoW og får det gratis. :p

Hvis jeg noen gang setter en fot i ditt hus, så er det fordi jeg brøt meg inn i feil hus

:D

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ikke faen. :p Men ser ut til at det går rundt likevel, gidder ikke SWTOR enda og battle.net er nede for maintenance. :p

Du kan få komme hit og prøve D3 når det blir released, jeg kjøpte en gøy pakke med WoW og får det gratis. :p

Hvis jeg noen gang setter en fot i ditt hus, så er det fordi jeg brøt meg inn i feil hus

:D

Eller fordi du våkner med kroppen full av diverse daterape-drugs og rester av gaffa overalt? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...