Docal22 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Gud bedre.. Tar på å lage musikk-quiz med powerpoint. Hyperkobling hit å hyperkobling dit. Nå er det snart nok! å klokken nærmer seg 5...... Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Gud bedre, det tar på å våkne før klokken 18:00. Kan bli max emo av mindre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ingenting er som å våkne opp, og spise kylling med MASSE chilli <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ok, aldri klø deg på pungen etter å ha spist masse chilli Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det har jeg heller ingen planer om å gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 *klør nekromann på pungen* ENJOY YOUR PAIN Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Meh. Tror jeg skal spise et rundtstykke og så spille litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Når du ser dette i morra må du gjøre meg en tjeneste, hansemann. Hvilket fly er det vi ser i begynnelsen av episode fire av andre sesong av House MD? Har den sesongen liggende et sted. Will do my best. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Stilig, moren min har knabbet førerkortet mitt. Kjører da ikke så ille (jeg veit jeg ikke bare har mistet det, det lå på boret mitt i stua, etter hun har vært på besøk, så var det borte gitt) Endret 18. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 *skryte* jeg kjenner dattra til Grønneberg, og har følgelig møtt ham mange ganger, og fått mange gratiskonserter Skulle ønske jeg hadde noe mer spennende å skryte om.. Hvem er Grønneberg? *google* Åh, vokalisten i CC Cowboys. Moro da. Jeg kjenner hele gjengen i Vassendgutane, om det hjelper. Trenger ikke noe spennende å skryte om, om du smører litt tjukt på. Bare spør Bundy om den sportsbilen han kræsja i Oslo i over 300 km/t. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Gud bedre.. Tar på å lage musikk-quiz med powerpoint. Hyperkobling hit å hyperkobling dit. Nå er det snart nok! å klokken nærmer seg 5...... Bare å la være å bruke PP det! http://www.anti-powerpoint-party.com/ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvem er Grønneberg? *google* Åh, vokalisten i CC Cowboys. Moro da. Jeg kjenner hele gjengen i Vassendgutane, om det hjelper. Trenger ikke noe spennende å skryte om, om du smører litt tjukt på. Bare spør Bundy om den sportsbilen han kræsja i Oslo i over 300 km/t. Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer* Da høyner jeg med følgende! Faren min har spilt i platene til Vassendgutane. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Da høyner jeg med følgende! Jeg hører på The Smiths og er mer verdt enn dere. http://www.youtube.com/watch?v=FgxEJOi6GtA Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hmpf... oi, jeg kom på noe! Oldefaren min har en egen side på Wikipedia! *skryte enda mer* Da høyner jeg med følgende! Faren min har spilt i platene til Vassendgutane. Vel.. vel... JEG SPISER BAMSEMUMS! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 God stemning på kontoret hver eneste fredag, for da er Mr. Hansmeister DJ. Nå spiller vi litt Rihanna og Lady Gaga. Topp stemning. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 God stemning på kontoret hver eneste fredag, for da er Mr. Hansmeister DJ. Nå spiller vi litt Rihanna og Lady Gaga. Topp stemning. Jeg håper det blir litt OTOH i mellom Rihanna og Lady gaga? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Topp stemning. Topp stemning. Får blaste litt selv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fy faen! De holder på å bytte taket over meg, ikke nok med at de driver og sager, banker og kaster ned gammel takstein... han driver og plystrer sånn i hytt og pine også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg